„Kaip ir kasmet, didžiausio pirkėjų srauto laukiame šeštadienį. Tačiau palyginę kai kurių kategorijų pardavimų duomenis priešvelykinėmis dienomis su įprastomis dienomis, stebime tendenciją – lietuviai Velykoms pradėjo ruoštis iš anksto. Pavyzdžiui, kai kurių mėsos produktų pardavimai augo beveik dvigubai“, – komentuoja „IKI“ Viešųjų ryšių departamento vadovas Andrius Petraitis.
Antienos priešvelykinėmis dienomis buvo parduoda 56 proc., veršienos beveik 70 proc., triušienos – 45 proc., o vištienos – trečdaliu daugiau nei įprastomis savaitės dienomis.
Antienos priešvelykinėmis dienomis buvo parduoda 56 proc., veršienos beveik 70 proc., triušienos – 45 proc., o vištienos – trečdaliu daugiau nei įprastomis savaitės dienomis.
Didžiausias augimas pastebimas marinuotos mėsos kategorijoje. „Šiemet gerokai daugiau prieššventinę savaitę nupirkta marinuotos mėsos, šašlykų nei pernai. Tai susiję su tuo, kad pernai metais Velykas šventėme su sniegu, o šiemet sinoptikai prognozuoja ypač gerą orą. Tad dalis žmonių tikrai švęs Velykas gamtoje“, – sako „Iki“ Viešųjų ryšių departamento vadovas.
Augimas stebimas ir saldumynų kategorijoje. „Jau tapo įprasta, kad vaikai dovanų gauna ir per Velykas. O dažnam vaikui geriausia dovana – saldumynai. Pastarųjų pasirinkimas išties didelis – nuo šokoladinių zuikių iki gigantiškų kiaušinių, tačiau populiariausiais išlieka visiems žinomi „Kinder“ kiaušiniai“, – kalba Andrius Petraitis. Priešvelykinę savaitę visų kulinarinių gaminių pardavimai kilo beveik 70 proc.
Pardavimų duomenys dar kartą patvirtina, kad lietuviai linkę švenčių metu save palepinti delikatesais. Pavyzdžiui, burgundiškų sraigių pardavimai antroje šios savaitės pusėje šoktelėjo beveik dvigubai lyginant su ankstesne savaite. Populiariausios – burgundiškos sraigės su trijų rūšių sūriais.