Siūlomi švelnesni reikalavimai išorės reklamai

Ūkio ministerija siūlo naujai reglamentuoti išorės reklamą. Anot jos, tai leistų sumažinti administracinę naštą smulkiajam ir vidutiniam verslui.
Uždengti reklaminiai stendai ant „Helios City“ pastato
Uždengti reklaminiai stendai ant „Helios City“ pastato / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

„Reklamos įstatymo pakeitimo projektas panaikins nereikalingus suvaržymus ir palengvins leidimų įrengti išorinę reklamą gavimą. Jis taip pat sudarys galimybę palankesnėmis sąlygomis plėtoti reklaminę veiklą, nustatys atvejus, kai leidimas įrengti išorinę reklamą nereikalingas“, – pranešime spaudai sakė ūkio viceministras Ramūnas Burokas.

Tokias pataisas Seimas jau svarstė 2015-ųjų kovą, tačiau tuomet jos buvo nepriimtos ir grąžintos patobulinti.

Šiuo metu išorinę reklamą draudžiama įrengti ant bendrojo naudojimo objektų (daugiausia - daugiabučių), neturint jų savininkų daugumos pritarimo. Ūkio ministerija siūlo, kad parduotuvėms ar kirpyklos, kurios veikia tokiuose namuose, užtektų tik susirinkime dalyvavusių patalpų savininkų daugumos.

Leidimo reklamai nereikėtų ir po stogine, pavyzdžiui, degalinėse ar geležinkelio stotyse, taip pat ant pastato langų ar durų, patalpų viduje, kai reklama matoma iš lauko. Leidimo nereikės ir notarų, antstolių kontorų iškaboms, kai reklama yra iki 0,3 kv. metro ploto ir ant jos nėra reklamos davėjo pavadinimo, ant keleivinių ir krovininių automobilių, jei ant jų bus specialus įrenginys reklamai.

Leidimas reklamai tik su prekių ženklais būtų išduodamas 10 metų (dabar - 5 metai), o kitai reklamai - 5 metams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis