„Nors karantinas mūsų šalyje baigėsi prieš tris mėnesius, siuntų srautai ir toliau nemažėja, kadangi didelė dalis vartotojų įprato užsisakinėti internetu. Prie to prisidėjo ir dalies mažmenininkų persiorientavimas į internetinę prekybą, taip pat pirkėjų noras vengti susibūrimo vietų, ypač prekybos centruose. E. komercijai ir toliau klestint, matome poreikį siuntas vartotojams pristatyti dar greičiau ir efektyviau, todėl pradėjome „SameDay“ pristatymus, kurie padės įgyvendinti šiuos tikslus“, – teigia „DPD Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims Gabrielius Bilevičius.
Anot G.Bilevičiaus, išsipildžius prognozėms dėl antrosios koronaviruso bangos, „SameDay“ pristatymas galėtų būti dar naudingesnis – siuntos vartotojus pasiektų dar greičiau nei įprastai, ypač svarbu bus greitai gautos pirmojo būtinumo prekės. Siuntos, perduotos iki 14 val., Vilniuje pirkėjus pasieks tą pačią dieną, net ir tuo atveju, jeigu pirkimas įvyko vėlyvą vakarą ar net paryčiais.
Pandemijos metu vartotojai ėmė užsisakyti dar įvairesnio pobūdžio prekes, kurias anksčiau buvo linkę įsigyti fizinėse parduotuvėse, todėl šiandien visiems pirkėjams reikalingas tiek didesnis lankstumas, tiek greitesnio pristatymo galimybė.
„Itin svarbu tai, jog renkantis „SameDay“ pristatymą, naujai paslaugai nebus taikomas antkainis, tad galutinė pristatymo kaina bus lygi įprastai pristatymo paslaugos kainai.
„DPD „SameDay“ pristatymo paslaugos kol kas bus teikiamos tik Vilniaus mieste, o siuntų surinkimas galimas tiek iš Vilniuje, tiek iš Kaune įsikūrusių klientų sandėlių”, – priduria G.Bilevičius
„SameDay“ pristatymas – katalizatorius e. prekybai
„Šiuo metu prognozuojama antroji pandemijos banga ir įvairių saugumo priemonių taikymas sukuria dar didesnį stimulą fizinėms parduotuvėms perkelti savo veiklą į internetinę erdvę, jeigu to nepadarė karantino metu. Ir toliau sparčiai augant e. prekybai, „SameDay“ paslauga tampa unikalia galimybe pardavėjams sukurti dar didesnį artėjančių švenčių periodo pardavimų spurtą, suteikiant naujas galimybes norintiems kuo greičiau gauti užsakymą“, – sako G.Bilevičius.
Taip pat tyrimai rodo, kad didelė dalis žmonių apsipirkinėja internetu antroje dienos pusėje, itin dažnai – po darbo valandų. Tokius užsakymus elektroninė parduotuvė įprastai pradeda ruošti išsiuntimui sekančią darbo dieną, tuomet tos dienos vakare prekės būna perduodamos siuntų bendrovei, kuri dar sekančią dieną pristato jas pirkėjams
G.Bilevičiaus teigimu, remiantis e. komercijos ekspertų „Invespo“ tyrimais, jau dabar 49 proc. pirkėjų teigia, jog prekės pristatymas tą pačią dieną paskatina juos pirkti internetu, o net 56 proc. vartotojų, patenkančių į 18-34 metų amžiaus grupę, tikisi, kad siunta bus pristatyta tą pačią dieną.