Skaitmeninė agentūra „UNRVLD“ artimiausiais metais planuoja 5 mln. eurų investicijas Lietuvoje

Šių metų pavasarį į Lietuvą įžengusi „Delete / Kagool“ skaitmeninė agentūra pristato naują savo vardą UNRVLD ir per artimiausius 2–3 metus planuoja šalyje investuoti beveik 5 mln. eurų. Per šį laikotarpį čia bus įdarbinta apie 80 specialistų, kurie turės galimybę dirbti drauge su UNRVLD komanda, kuriančia skaitmeninius projektus įvairioms organizacijoms, tokioms kaip Eurolyga, Formulė E, pasaulinės įmonės „Roquette”, NTT, rašoma pranešime spaudai.
G.Šniokaitė
G.Šniokaitė / Asmeninio archyvo nuotr.

UNRVLD planuose – ne tik Lietuvos biuro augimas, agentūra šalį pasirinko ir savo plėtros regione centru. Įsitvirtinusi šalies rinkoje agentūra planuoja tolesnę plėtrą Europoje bei Artimuosiuose Rytuose.

„Artimiausiuose mūsų planuose – bent keli įsigijimai. Tai – vienas iš strateginės reikšmės veiksmų mūsų augimo procese. Neabejojame, kad galimybė gauti integruotą skaitmeninių produktų, technologijų ir efektyvumo paslaugų derinį iš vienų rankų yra ne tik didžiulis privalumas klientui, bet ir verslo sėkmę užtikrinantis verslo modelis. Pastebime, kad panašiu keliu bando eiti vis daugiau paslaugų tiekėjų ne tik mūsų, bet ir kitose srityse“, – sako įmonės generalinis direktorius Danas Barry.

Savo ruožtu regiono vadovė Europoje Goda Šniokaitė pažymi, kad puikiai išvystyta technologijų sektoriaus infrastruktūra Lietuvoje drauge su kitais veiksniais deda tvirtą pagrindą tiek įmonės plėtrai šalyje, tiek už jos ribų.

„Lietuvos atsigavimas po pirmojo pandemijos smūgio buvo laikomas pavyzdiniu Europoje, o štai, pavyzdžiui, „Investuok Lietuvoje“ duomenys rodo, kad praėjusiais metais 87 proc. šalyje veikiančių FinTech įmonių pajamos padidėjo. Tai puikiai atspindi Lietuvos rinkos stabilumą. Sudėjus tai ir gausų talentų būrį, kurį gali pasiūlyti Lietuvos rinka, mes įgauname stabilius pamatus technologijų įmonių augimui bei plėtrai“, – kalba įmonės regiono vadovė Europoje G.Šniokaitė.

Šiuo metu penkiuose agentūros biuruose Jungtinėje Karalystėje bei Lietuvoje dirba 180 profesionalų, kuriančių sprendimus ir teikiančių paslaugas tokiems žinomiems prekės ženklams kaip Britanijos atvirasis golfo čempionatas, Eurolyga, „Barrat Homes”, „Biffa”, Southamptono futbolo klubas, „Manpower“ ir kitiems.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis