Skaitmeninės rinkodaros agentūrą „SuperYou“ papildė nauji dalininkai

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „SuperYou“ praneša apie pasikeitusią akcininkų struktūrą – esamų dalininkų Tomo Ramanausko ir Maksim Kuzmin gretas papildė agentūros vadovas Mindaugas Lataitis ir verslo plėtros vadovė Gintarė Surgutanovienė.
„SuperYou“
„SuperYou“ / „SuperYou“ nuotr.
Temos: 2 Rinkodara Verslas

Pradėjusi veiklą nuo komunikacijos socialiniuose tinkluose, „SuperYou“ pastaruoju metu plečia teikiamų paslaugų spektrą, vis daugiau dirbdama su skaitmeniniais ir elektroninės prekybos projektais. Nuolat augančios pajamos, didėjantis pelnas, itin rezultatyvūs ir ilgalaikiai santykiai su klientais bei čia dirbantys geriausi rinkos talentai lėmė „SuperYou“ šuolį į viršų ir agentūros lyderių įvertinimą.

„Kadaise į socialinių tinklų komunikaciją buvo šnairuojama kaip į ne itin perspektyvią šaką. Ji buvo laikyta privaloma, bet kaip iš to uždirbti – neaišku. Šiandien smarkiai išsiplėtusi „SuperYou“ dydžiu prilygsta pirmaujančioms tradicinės komunikacijos agentūroms. Tai itin rezultatyvaus Gintarės ir Mindaugo bendradarbiavimo, lyderystės ir bendradarbiavimo su kitomis mūsų agentūromis – kūrybine „New!“ bei strategine „Godspeed“ – pasekmė. Ir didžiuodamiesi pristatome juos tapus agentūros akcininkais“, džiaugėsi T.Ramanauskas.

Be įprastai su „SuperYou“ vardu siejamų projektų – komunikacijos socialiniuose tinkluose, turinio rinkodaros – agentūros paslaugų krepšelis išsiplėtė iki naujienlaiškių rinkodaros, darbdavio įvaizdžio projektų, skaitmeninės rinkodaros sprendimų, kurie yra pritaikomi unikaliems kliento poreikiams ir atviroms ar uždaroms platformoms.

„Smagu augti komandoje, plėsti paslaugas skaitmeninės rinkodaros srityje ir, žinoma, matyti augančius klientus. Su komanda sugebėjome atsirinkti, kokiems projektams skirti savo resursus. Tai mums leido labiau gilintis į klientų verslą ir kokybiškai valdyti agentūrą bei rizikas ištikus pandemijai“, pasakojo G.Surgutanovienė.

Per pandeminius metus klientų krepšelį papildė prekių ženklai „Vinted“, „Maxima“, „Benu“, o darbas su esamais klientais sulaukė įvertinimo – „Swedbank“ Jaunimo programos kampanija „Back to school“ pelnė žiūrovų simpatijų prizą rinkodaros efektyvumo apdovanojimuose „Password“, kartu su klientu „Tele2“ sukurtas išmanusis paplūdimių žemėlapis kūrybiškumo festivalyje „ADC Lietuva“ įvertintas apdovanojimu už geriausią technologijų panaudojimą.

Nenustojantis augti agentūros kolektyvas dabar vienija arti 50 specialistų. „Tai yra stipri komanda, kuri orientuojasi į kokybę ir vykdomuose projektuose siekia maksimalaus rezultato. Turint tokį kolektyvą, malonu dirbti su aukšto lygio klientais bei projektais“, mintimis dalijasi komandos vadovas M.Lataitis.

„Kadaise pavadinome agentūrą „SuperYou“ matydami, kaip didėja skaitmeninių kanalų skaičius ir jų sudėtingumas – planavome, kad agentūra padės rinkodaros srities ir kitiems vadovams išlikti pranašesniems skaitmeninių kanalų jūroje. Matome, kad mūsų įžvalga buvo teisinga – stebėtinas skaitmeninių kanalų ir jų tarpusavio ryšių kiekis yra tikras iššūkis, bet kartu ir galimybė klientams įgyti pranašumą prieš konkurentus. Džiugu, kad pas mus užaugo nauja karta lyderių ir specialistų, kurie išmano skaitmeninių tinklų daugialypiškumą ir geba sujungti įvairius veiksmus ir priemones į prasmingą, efektyvią komunikacinę visumą“, teigė M.Kuzmin.

Šiuo metu „SuperYou“ skaitmeninės rinkodaros paslaugas teikia Baltijos regione ir dalyje Europos šalių. Tarp pagrindinių įmonės klientų rikiuojasi „Tele2“, „Vinted“, „Maxima“, „Swedbank“, „Philip Morris“ ir kiti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis