Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Skaitytojo klausimas: kokias reklamos priemones pasirinkti ir kiek verta išleisti reklamai?

15min skaitytojas teiraujasi, kokias reklamos priemones pasirinkti smulkiajam verslui ir kiek verta išleisti reklamai? Į šį klausimą atsako „Baltic Amadeus“ pardavimų direktorius Irmantas Bankauskas.
Reklama
Reklama / 123RF.com nuotr.

Reklamos tikslas yra paprastas: kad Jūsų produktą, paslaugą ar prekę pamatytų potencialus klientas, ir, įvertinęs atitikimą savo poreikiams, ją įsigytų. Geriausia reklama yra ta, kuri parodo klientams sąsają tarp Jūsų prekės ir kliento poreikių, todėl renkantis reklamos kanalą reikia įvertinti pasirinktos reklamos priemonės kuriamą ryšį su tiksline auditorija.

Irmantas Bankauskas
Irmantas Bankauskas

Šalia tradicinės, bet brangios reklamos televizijoje, radijo stotyse ar lauko reklamos, kuri pasiekia daug žmonių, vis populiaresnė tampa skaitmeninė reklama socialiniuose tinkluose ar internete. Už gerokai mažesnę sumą skaitmeniniai įrankiai leidžia ne tik pasiekti tikslinę auditoriją, bet ir taikant duomenų analitiką, geriau pažinti klientus ir suprasti jų preferencijas.

Skaitmeninė reklama labai greitai suteikia galimybę gauti grįžtamąjį ryšį ir įvertinti Jūsų pasirinktos priemonės efektyvumą, tačiau tuomet reikia investuoti ne tik į pačią reklamą, bet ir į jos metu surinktų duomenų analizę. Kita, ne mažiau paveiki, reklama Jūsų tikslinei auditorijai gali būti ir žinutės jūsų produkto/paslaugos socialiniuose tinkluose, arba žinutės, kurias parašys Jūsų bandomai pasiekti tikslinei auditorijai svarbus žmogus – influenceris.

Kurią priemonę rinktis ir kiek investuoti, galima atsakyti tik pažinus ir supratus tikslinę auditoriją. Kai kurie produktai, net ir investavus didelę sumą, į pvz., reklamą televizijoje, nebus pamatyti, nes tikslinė auditorija tiesiog nežiūri televizijos. Ir priešingai, susiviliojus skaitmeninės reklamos galimybėmis, bet neįvertinus, ar Jūsų pirkėjai aktyviai naudojasi socialiniais tinklais, galite taip ir nepasiekti norimo efekto. Todėl geriausią reklamą savo produktui rinkitės ne pagal kainą ar priemonę, bet pagal tai, kur didžiausia tikimybė sutikti Jūsų potencialius klientus ir kas jiems yra svarbu, renkantis naujus produktus.

Pradėkite reklamuotis nedideliais kiekiais, neišleisdami didelių sumų, tačiau stebėkite, kokia yra investicijų grąža. Tokiu būdu bus lengviau suprasti, kiek vis tik reikia investuoti į reklamą, kad ji būtų vertinga ir jums sugrįžtų pardavimais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?