Pinigai bus naudojami asmeninio brand’o kūrimui, taip pritraukiant naujus klientus, bei investuota bus į reklamą per soc.tinklus. Iš čia ateina didžiausia dalis klientų. Kiekvienas investuotas euras atneša 5 eurus pajamų (2-3 mėnesių laikotarpyje).
Taip pat plečiame komandą ir ieškome žmonių, kurie dirba su mumis pagal bendradarbiavimo sutartį ir yra sumokama už padarytą darbą ir rezultatą.
Atsako „Swedbank“ Finansų instituto vadovė Jūratė Cvilikienė.
Jūsų klausimai atskleidžia įmonės veiklos etapo pasikeitimą: iš startuolio po truputį pereinate į augančios įmonės etapą. Klausimai ir atsakymai apima labai svarbias organizacijos veiklos sritis: kainą/produktą/pateikimą/rėmimą/žmones/procesus.
Tačiau informacijos susisteminimui ir klausimų sprendimo eiliškumui labai padėtų finansinis planas. Jame turėtų matytis, kiek ir kokių išlaidų galėsite pasidalinti su suinteresuotomis šalimis (partneriais, tarpininkais, rėmėjais), o kiek reikia skolintų lėšų. Viską peržiūrėjus, būtų galima ir patartina įsivertinti ir plėtros atsiperkamumą. Nes plėtra pati savaime dar negarantuoja automatinio pajamų augimo. Priešingai, išlaidos gali augti sparčiau nei pajamos. Ir tokiu atveju jau reikėtų nusimatyti keletą plėtros scenarijų bei nuolatinių įmonės veiklos stebėjimo mechanizmų.
Jei norisi pasikonsultuoti kalbant apie konkrečius įmonės rodiklius, reikėtų tiesiog paskambinti Swedbank, AB trumpuoju numeriu: 1663. Verslo konsultantai telefonu atsakys į visus einamojo finansavimo klausimus. Galiu tik trumpai paminėti, kad šiuo metu smulkiam verslui yra sudarytos ypatingai palankios finansavimo sąlygos. Yra net kelios garantijų programos tiems atvejams, jei yra sudėtinga surasti tinkamą paskolos užstatą.