Kostiumuotas vyras, kurio veido nerodoma, prabangiu automobiliu suka ratus Kauno gatvėmis, pravažiuoja „Žalgirio“ areną, pastebi stendus „Kaunas tvarkosi“. Galiausiai iš dėžutės automobilyje pasiima krabų lazdelę ir ja užkanda.
Stabtelėjęs automobilį išsitraukia Kauno rajono žemėlapį ir su krabų lazdele tapšnoja per nužymėtas gyvenvietes, kurias Kauno valdžia iš tiesų siekia prisijungti prie miesto.
Kauno meras V.Matijošaitis yra žuvies produktų, taip pat ir krabų lazdelių, gamybos įmonės „Vičiūnai“ savininkas. Miesto vadovas sulaukė kritikos už ketinimus prijungti Kauno rajoną prie miesto.
Toliau reklaminiame siužete iš automobilio išlipa vyras, vilkintis panašų į V.Matijošaičio kostiumą, staiga griebiasi už širdies ir nuvirsta. Nukrenta ir nebaigta valgyti krabų lazdelė.
„Kasmet medikams tenka gaivinti apie 3 tūkstančius žmonių“, – skelbia reklama. Už ekrano pasigirsta balsas: „Bet ačiū Dievui, rajonas turėjo defibriliatorių“. Balsas primena Kauno mero kalbėjimo toną.
Netrukus siužete matyti atbėganti moteris, kuri bando gaivinti gulintį, atsiranda ir defibriliatorius, kuriuo gaivinamas vyras, panašus į Kauno merą. Siužetas baigiasi miesto merą primenančio aktoriaus žvelgimu į Kauną nuo Aleksoto apžvalgos aikštelės.
Šis siužetas reklamuoja interneto svetainę, kuri priklauso Kaune veikiančiai viešajai įstaigai „Pirmoji pagalba“. Ši užsiima apmokamais žmonių gaivinimo kursais, pirmosios pagalbos mokymais.
Reklaminis filmas buvo įkeltas „Krizių tyrimo centro“ feisbuko paskyroje, tačiau po komentarų filmas buvo išimtas. Tačiau 15min tai pastebėjo anksčiau.
„Krizių tyrimo centro“ feisbuko paskyra priklauso tai pačiai viešajai įstaigai „Pirmoji pagalba“. Susisiekus su jos vadovu Nedu Jasinsku, šis gynėsi nieko apie tai nežinantis.
„Nieko nežinau, jūs kažką painiojate“, – pasakė jis nutraukė pokalbį.