Jau kelis mėnesius netyla konflikto tarp V.Siegel ir jos vyro Lauryno Suodaičio atgarsiai. Ši istorija tęsiasi jau kelis mėnesius. Tiek V.Siegel, tiek L.Suodaitis nevengia viešuosiuose tinkluose aptarinėti savo asmeninio gyvenimo detalių, nuolat kalba apie konflikto priežastis.
Panašu, kad domimasi ne tik V.Siegel asmeniniu gyvenimu, bet ir jos kosmetikos parduotuve shopbysiegel.com – pastaroji sulaukė papildomos lankytojų „injekcijos“.
Kaip rodo žiniatinklio srautą stebinčios similarweb.com duomenys, balandį moters parduotuvė sulaukė 89,2 tūkst. apsilankymų, kai kovą jų buvo 54,tūkst. Taigi, augimas siekia 64,58 proc. Tuo tarpu vasarį parduotuvė sulaukė 26,2 tūkst. apsilankymų.
Pagal lankytojų srautą parduotuvė Lietuvoje balandį buvo 821–a. Vidutiniškai vartotojas V.Siegel parduotuvėje praleisdavo 4,38 minutės.
Daugiausia srauto – 89 proc. – sugeneravo Lietuvos vartotojai, 8,40 proc. atėjo iš Jungtinės Karalystės, likusieji nežymūs skaičiai – iš Prancūzijos, Nyderlandų ir Lenkijos.
Registrų centro duomenimis, V.Siegel-Suodaitės įkurta mažoji bendrija „Shopbysiegel.com, MB“ 2021 m. uždirbo 1,37 mln. eurų pelno ir skaičiavo 6,86 mln. eurų apyvartos.