Skandinavai atvėrė verslininkei akis

Prieš keletą metų lino gaminių saloną Kaune atidariusios bendrovės „Kimono“ vadovė Asta Kavaliauskaitė sako, kad į šį verslą pastūmėjo skandinavų susižavėjimas lino gaminiais.
Tradiciniai lino gaminiai
Tradiciniai lino gaminiai / Audrės Domeikaitės nuotr.
„Matėme, kaip užsakovai iš Švedijos ir Danijos reaguoja į natūralias medžiagas ir liną ir jie mus užkrėtė. Ta mūsų pradžia ir buvo nuo jų užsakymų – jų dizainas, su jų prekės ženklu mes gaminome ir paskui patys pradėjome žiūrėti jų akimis“, - Žinių radijo laidoje „Verslo ritmu“ sakė A. Kavaliauskaitė.
 
Pasak verslininkės, skandinavų ir lietuvių skonis skiriasi: „Matėme, kad jiem gražios natūralios, pieno baltumo spalvos – tos, kur mes vadiname net ne spalvomis. Tada mes pajutome, kad tai yra subtilus grožis, kur reikia išsilavinimo šiek tiek, kad jį įvertintume.“
 
Verslininkės teigimu, linas – ne tik natūralus, subtilus, bet ir ilgaamžis, todėl tai buvo gera medžiaga dirbti.  Pasak A. Kavaliauskaitės, parduotuvės  gaminius perka ir lietuviai – dažnai tai būna dovanos kitiems.
 
„Jie dalį skiria dovanoms, siunčia, veža lietuviams emigrantams užsienyje, verslo partneriams, o dalį skiria savo namams dekoruoti. Manyčiau, dovanoms kitiems žmonėms skiria maždaug 60 proc. , o apie 40 proc. – savo tikslams, asmeniniam naudojimui.“
 
A. Kavaliauskaitė sako, kad švenčių metu pirkėjų netrūksta, tačiau įprastą dieną reikia kūrybingumo jiems privilioti: „Mūsų reklama yra per visokius renginius, kuriuos darome, propaguojame savo gaminius netiesioginiais būdais: sukviečiame žmones, darome jiems mažą paskaitėlę, susitikimus su iškilesniais žmonėmis. Mes su jais susidraugaujame – mūsų toks kelias į pirkėjo širdį.“
 
A. Kavaliauskaitės nuomone, mažieji verslininkai, norėdami išlikti , turi būti labai aktyvūs ir bendradarbiaujantys:
 
„Ieškoti kažkokių sąlyčio taškų su kitais mažais verslais, daryti tą jungtį, ir tada pirkėjas galbūt ne vien tavo liną perka, o dar kitą paslaugą gauna“, - sakė A. Kavaliauskaitė.
 
Visą laidos „Verslo ritmu“ įrašą klausykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis