Pretendentai į visuomeninio transliuotojo vadovus turi turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą – magistro arba jam prilygintą laipsnį, ne mažesnę kaip 5 metų vadovaujamo darbo patirtį, išmanyti Lietuvos kultūros politiką ir strategiją, žinoti LR Konstitucijos, LR visuomenės informavimo įstatymo, LR Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos įstatymo turinį, išmanyti Visuomenės informavimo etikos kodekso, Europos Sąjungos teisės aktų visuomeninių transliuotojų reglamentavimo srityje, Europos transliuotojų sąjungos statuto reikalavimus.
Pasibaigus ne daugiau kaip 5 darbo dienas truksiančiai pretendentų dokumentų patikrai po paraiškų pateikimo termino pabaigos, kvalifikacinius reikalavimus atitikę pretendentai bus kviečiami į pokalbį uždarame LRT tarybos posėdyje, kuriame jie pristatys savo veiklos programas. Apie posėdžio datą bus pranešta artimiausiu metu. Laimėjusiu bus laikomas kandidatas, surinkęs daugiau negu pusę (7) visų 12 LRT tarybos narių balsų.
Plačiau apie konkurso sąlygas galima sužinoti čia.