„Smartpost Itella“ keičia pavadinimą bei prekės ženklą

„Smartpost Itella“, priklausanti Suomijos „Posti“ grupei, 2025 m. pirmąjį pusmetį keis savo prekės ženklą ir pavadinimą į „SmartPosti“, taip atsisakydama dabartinio „Itella“ pavadinimo ir dar labiau priartėdama prie valdančiosios įmonės „Posti Group“, rašoma „Smartpost Itella“ pranešime spaudai.
„SmartPosti“
„SmartPosti“ / Bendrovės nuotr.

Šis pokytis įvyks ne tik Lietuvoje, bet ir Estijoje bei Latvijoje. Įmonė vartotojams pristato ir dar vieną naujovę: nuo šių metų rudens bus įrengti pirmieji lauke esantys siuntų paštomatai.

„Siekdami veikti aiškiai ir nuosekliai visuose regionuose, nusprendėme naudoti vieningą „Posti“ prekės ženklą tiek Šiaurės, tiek Baltijos šalyse. Harmonizuodami ir supaprastindami mūsų veiklos modelius, ilgą laiką kuriame vieningą „Posti“ prekės ženklą. Tikiu, kad šis pokytis visai įmonių grupei leis būti lengviau atpažįstamiems savo vartotojams“, – teigia „Smartpost Itella“ vadovas Baltijos šalims Gediminas Mickus.

Perėjimas prie naujojo prekės ženklo įvyks 2025 m. pradžioje. Baltijos šalyse įmonės veiks „SmartPosti“, o Švedijoje – „Posti“ pavadinimais. Tuo pat metu planuojama pabaigti naujojo rūšiavimo centro Estijoje statybas, pradėtas šią vasarą. Minėtasis rūšiavimo centras, į kurį investuota apie 14 mln. eurų, taps didžiausiu įmonės rūšiavimo centru Baltijos šalyse.

Siekiant pagerinti patogumą klientams, bendrovė pristato naujovę – išorės paštomatus, leisiančius užsisakyti ir atsiimti prekes visą parą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis