Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Smiltynės perkėla“ prie katamarano pirkimo siūlo prisidėti Klaipėdai ir Neringai

Bendrovė „Smiltynės perkėla“ ketina grąžinti buvusį itin populiarų vandens maršrutą Klaipėda-Juodkrantė-Nida. Tačiau siūloma apie 3-5 mln. eurų kainuojantį laivą pirkti ne vien iš įmonės lėšų, o finansiškai prisidėjus Klaipėdos miesto bei Neringos savivaldybėms, rašo „Vakarų ekspresas“.
Keltas Smiltynės perkėloje
Keltas Smiltynės perkėloje / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Galbūt reikėtų sukurti antrinę įmonę, kuri turėtų tris dalininkes. Katamaraną prižiūrėtų, jį eksploatuotų mūsų bendrovė. Visi pinigai, gauti už parduotus bilietus, būtų skiriami laivo personalo algoms ir techninei priežiūrai, aptarnavimui“, – sako „Smiltynės perkėla“ vadovas Mindaugas Čiakas.

Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas mano, kad Klaipėdos miesto indėlis galėtų siekti apie 1,5 mln. eurų, kuriuos būtų sunku rasti.

Neringos meras Darius Jasaitis abejoja, ar savivaldybės galėtų prisidėti perkant patį katamaraną. Pasak jo, galima būtų pirkti paslaugą: keleivių plukdymą laivu.

„Yra kitų būdų atnaujinti tą maršrutą su moderniu laivu. Tegul „Smiltynės perkėla“ kurį laiką atsisako mokėti dividendus valstybei ir turės lėšų katamaranui“, – svarstė jis.

Apie 20 tūkst. turistų per sezoną plukdydavęs greitaeigis Kuršmarių katamaranas „Smiltynė“ prieš trejus metus parduota į Nyderlandus, nes „Smiltynės perkėla“ dėl jo patirdavo nuostolius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?