Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Smukusius Barbės pardavimus „Mattel“ bandys gelbėti nauju lėlės įvaizdžiu

Barbės pardavimai pernai krito 14 proc. Siekdama susigrąžinti pirkėjus, lėlės gamintoja „Matter“ išleido naują reklamą, kurioje rodoma, kaip žaidimas su lėlėmis skatina mergaičių vaizduotę.
Temos: 2 Barbė Reklama

Themarysue.com rašo, kad „Mattel“ gaminamos lėlės Barbės pardavimai pernai smuko 14 proc.

Mergaitės verčiau renkasi „Frozen“ personažus. Ir nors jie taip pat priklauso „Mattel“, įmonė nenori pasiduoti ir bando naujais būdais skatinti Barbės pardavimus.

Spalį pasaulį išvydo nauja įmonės reklama, kur Barbė vaizduojama kaip vaizduotę skatinanti reklama.

Pagrindinė jos žinia: tu gali būti, kuo tik nori.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?