Smulkioms ir vidutinėms įmonėms siūlo visapusį el. prekybos sprendimą

Smulkioms ir vidutinėms šalies įmonėms, kurias dabartinė COVID-19 krizė paskatino žengti į interneto prekybos sritį, „Swedbank“ ir e. komercijos vystymo agentūra „Adeo Web“ kartu su kitais partneriais pasiūlė visapusį el. prekybos sprendimą, apimantį atsiskaitymo, siuntų pristatymo ir skaitmeninės rinkodaros paslaugas. Bankas šioje e. prekybos platformoje užtikrina atsiskaitymų integraciją ir šiuo metu siūlo mokėjimo sprendimą verslui palankesnėmis sąlygomis.
Elektroninė prekyba
Elektroninė prekyba / 123RF.com nuotr.

„Prekyba internetu šalies įmonėms dabartinėje situacijoje gali būti svarbus, o kartais ir vienintelis pajamų šaltinis bei vienas iš būdų užtikrinti veiklos tęstinumą. Džiaugiamės galėdami prisidėti prie šios iniciatyvos plėtojimo, pasiūlydami mokėjimų surinkimo internetu sprendimą ir siūlome pradėti juo naudotis palankesnėmis sąlygomis“, – sako Deimantas Trumpickas, „Swedbank“ Lėšų valdymo pardavimų palaikymo departamento direktorius.

Klientams, nusprendusiems pradėti prekybą internetu ir pasirinkusiems „Swedbank“ sprendimą, bankas netaikys sutarties sudarymo mokesčio. Be to, pirmus tris mėnesius klientai galės nemokėti mėnesio palaikymo mokesčio, o visam sutarties laikotarpiui bus taikoma nuolaida komisiniam operacijų mokesčiui. Tokiu žingsniu bankas pasirengęs padėti, palaikyti ir stiprinti šalies verslą išbandymu laikotarpiu.

„Manome, kad verslui dabar labiausiai reikia integruoto sprendimo, kuris apimtų technologinį pamatą, aiškią skaitmeninės rinkodaros viziją ir taktiką, bei būtiniausius partnerius, kurie neatsiejami nuo e. prekybos proceso. Ateityje tikimės plėsti savo partnerių tinklą ir pasiūlyti dar daugiau galimybių Lietuvos verslui“, – teigia Paulius Nagys, „Adeo Web“ vadovas.

Nepaisant šiuo metu sutinkamų įvairių pasiūlymų susikurti parduotuvę per 24 val. ar išsinuomoti ją didesnėje platformoje, daugelis šalies įmonių nėra tinkamai pasirengusios išnaudoti e. prekybos kanalų. Pasirinkus greitą sprendimą, bet norint turėti ilgalaikį e. prekybos kanalą ir laikui bėgant plėsti pardavimo apimtis, vėliau teks investuoti dar ne kartą.

Tokiems greitiems sprendimams dažniausiai trūksta automatizuoto siuntų pristatymo, patogių atsiskaitymo būdų ar automatizuotų reklamos kampanijų, kurios būtų lengvai integruojamos e. prekybos sistemoje. „Adeo Web“ ir partnerių konsoliduotas sprendimas skirtas greitai atverti e. prekybos kanalus naujiems rinkos žaidėjams suteikiant jiems visus įrankius reikalingus augti ne tik šiandien, bet ir ateityje.

Už fiksuotą kainą siūlomas „Adeo Web“ el. prekybos sprendimas, sukurtas „Magento“ platformos pagrindu, turi „Swedbank“ mokėjimų integraciją, DPD siuntų pristatymo modulį ir „Omnisend“ el. pašto rinkodaros integraciją. Į pagalbos vidutiniam ir smulkiajam verslui paketą taip pat įtrauktos išskirtinės partnerių nuolaidos, konsultacijos e. prekybos platformos personalizavimui ir interneto rinkodaros gidai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų