„Minčių investuoti į gamybą yra, nors šiais metais dar išsiversime su turimu pajėgumu. Tačiau svarstome ne tik apie šaldytuvų gamybos plėtrą, bet ir apie kitų buitinių prietaisų, tokių kaip viryklės, kaitlentės, skalbyklės, mašinos, gamybą. Tai padėtų “Snaigei„ turėti stipresnes pozicijas derantis su klientais ir tiekėjais, didėtų ir paties prekės ženklo žinomumas, būtume patrauklesni tiek klientams, tiek pirkėjams“, – interviu „Lietuvos rytui“ sakė įmonės generalinis direktorius Gediminas Čeika.
Anot jo, bendrovė ir toliau ketina plėsti komercinių bei pramoninių šaldytuvų segmentą: „Šioje srityje turime daug nepanaudotų galimybių“.
„Dėl palyginti mažos rinkos Lietuvai iki šiol nepelnytai skyrėme per mažai dėmesio. Todėl negalime pasigirti, kad esame lyderiai savo kieme. Tačiau šiais metais stengsimės ištaisyti šią klaidą ir skirti daugiau dėmesio “Snaigės„ prekės ženklo patrauklumui didinti“, – sakė G.Čeika.