Vertindamas 9 mėnesių rezultatus AB „Snaigė“ generalinis direktorius džiaugėsi bendrovės pasiekimais ir pardavimo augimo tendencijomis.
„Džiaugiamės, kad mūsų pastangos išlaikyti spartų augimo tempą buvo vaisingos, – teigė G. Čeika. III ketvirtis – pats karščiausias buitinių šaldymo prietaisų versle. Mums pavyko ne tik patenkinti rinkos poreikius, bet ir išplėsti klientų bazę, vystyti naujus produktus, vykdyti rinkodaros programas. Tai puikus visos „Snaigės“ komandos darbas.“
AB „Snaigė“ apyvarta labiausiai augo Vakarų Europos bei Azijos šalyse. Ypač ženklus jis buvo Vidurinėje Azijoje 132 proc. bei Prancūzijoje 128 proc. Bendrovės pardavimai beveik dvigubai augo Lietuvoje bei kitose Baltijos šalyse.
Bendrovės pardavimų augimas Prancūzijoje susijęs su „Snaigės“ dalies augimu didžiausio Prancūzijos mažmeninio tinklo „Conforama“ pardavimuose.
Bendrovė džiaugiasi ir stiprėjančiomis pozicijomis Vidurinėje Azijoje. „Tai didelės, pelningos rinkos“, – teigia G. Čeika. – „Tad labai džiaugiamės, kad mūsų šaldytuvai yra patrauklūs vietiniams gyventojams. Kai kuriose Vidurinės Azijos šalyse „Snaigė“ yra viena iš rinkos lyderių.“