Pastaruoju metu, kai dėl įvykių Ukrainoje „Snaigė“ prarado didžiąją dalį apyvartos vienoje jai svarbiausių rinkų, įmonės strategai nukreipė savo veiksmus į kitas rinkas, tad bendras apyvartos mažėjimas nebuvo ypač ženklus, rašo „Lietuvos rytas“.
„Mūsų, kaip gamintojo vardas, labai gerai žinomas ir Prancūzijoje, ir Vokietijoje, bet čia mūsų šaldytuvai dažniausiai parduodamai su užsakovų prekių ženklais. O “Snaigės„, kaip prekės ženklo, vardas geriausiai žinomas Baltijos šalyse, Ukrainoje, Čekijoje, Slovakijoje, Bulgarijoje, Vidurinėje Azijoje, Moldovoje“, – eksporto kryptis vardijo G.Čeika.
Kalbant apie didžiausią „Snaigės“ rinką – Ukrainą, įmonės vadovas pripažino, kad čia būta ir daug pakilimų, ir kritimų, tačiau pavyko tuos procesus suvaldyti.
„Dėl visiems žinomos situacijos praėjusieji metai buvo nelengvi, pardavimas Ukrainoje sumažėjo tris ir daugiau kartų. Bet dabar jau žinojome, ką daryti, kaip valdyti pinigų srautus, kaip išsaugoti santykius su klientais“, – sako „Snaigės“ vadovas.