Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Snaigės“ žvilgsnis krypsta į Skandinavijos rinką

Vienintelės Baltijos šalyse šaldytuvų gamintojos „Snaigė“ Gediminas Čeika sako, kad bendrovės žvilgsnis krypsta į Skandinavijos rinką, kur aktyviai deramasi su šalies prekybininkais.
„Snaigės“ vadovas Gediminas Čeika
„Snaigės“ vadovas Gediminas Čeika / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pastaruoju metu, kai dėl įvykių Ukrainoje „Snaigė“ prarado didžiąją dalį apyvartos vienoje jai svarbiausių rinkų, įmonės strategai nukreipė savo veiksmus į kitas rinkas, tad bendras apyvartos mažėjimas nebuvo ypač ženklus, rašo „Lietuvos rytas“.

„Mūsų, kaip gamintojo vardas, labai gerai žinomas ir Prancūzijoje, ir Vokietijoje, bet čia mūsų šaldytuvai dažniausiai parduodamai su užsakovų prekių ženklais. O “Snaigės„, kaip prekės ženklo, vardas geriausiai žinomas Baltijos šalyse, Ukrainoje, Čekijoje, Slovakijoje, Bulgarijoje, Vidurinėje Azijoje, Moldovoje“, – eksporto kryptis vardijo G.Čeika.

Kalbant apie didžiausią „Snaigės“ rinką – Ukrainą, įmonės vadovas pripažino, kad čia būta ir daug pakilimų, ir kritimų, tačiau pavyko tuos procesus suvaldyti.

„Dėl visiems žinomos situacijos praėjusieji metai buvo nelengvi, pardavimas Ukrainoje sumažėjo tris ir daugiau kartų. Bet dabar jau žinojome, ką daryti, kaip valdyti pinigų srautus, kaip išsaugoti santykius su klientais“, – sako „Snaigės“ vadovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?