2020–2021 finansiniais metais Japonijos technologijų milžinė uždirbo rekordinį grynąjį pelną, kurį didino pandemijos metu išaugęs vaizdo žaidimų populiarumas.
Nors pastaruoju metu didžiulė žaidimų paklausa šiek tiek mažėja, nes daugelyje šalių švelninami pandeminiai apribojimai, „Sony“ teigimu, jai ir toliau puikiai sekasi įvairiuose sektoriuose, įskaitant filmų, žaidimų ir elektronikos sektorius.
Dabar konglomeratas numato 860 mlrd. jenų (7,4 mlrd. JAV dolerių) grynąjį pelną 2022 metų kovą pasibaigsiančiais 2021–2022 fiskaliniais metais.
Bendrovė jau buvo padidinusi savo visų metų prognozę iki 730 mlrd. jenų praėjusį ketvirtį.
„Veiklos pajamos turėtų būti didesnės nei numatyta spalio mėnesio prognozėse dėl numatomų veiklos pajamų padidėjimo filmų, žaidimų ir tinklo paslaugų, elektroninių produktų ir sprendimų bei muzikos segmentuose“, – teigiama „Sony“ pranešime.
Skaičiuojama, kad palankus užsienio valiutos kursas ir prognozuojamas veiklos nuostolių sumažėjimas kituose sektoriuose, įskaitant korporacinį padalinį, taip pat padidins pelną.
„Sony“ tikisi didesnių pardavimo rezultatų filmų padalinyje.
Bendrovės nuomone, pasaulinis lustų trūkumas paveiks žaidimų konsolės „PlayStation 5“ pardavimus šiais finansiniais metais, tačiau teigė, kad veiklos pajamos žaidimų sektoriuje vis tiek bus didesnės nei anksčiau prognozuota „dėl tikėtino pardavimų, bendrųjų ir administracinių išlaidų sumažėjimo“.
„Sony“ šią savaitę paskelbė apie planus už 3,6 mlrd. JAV dolerių perimti JAV vaizdo žaidimų studiją „Bungie“, tokių vaizdo žaidimų kaip „Halo“ ir „Destiny“ franšizių kūrėją.
Per devynis mėnesius iki 2021 metų gruodžio mėnesio Bendrovės grynasis pelnas siekė 771 mlrd. jenų ir buvo 20 proc. mažesnis nei per metus, o pardavimai per tą patį laikotarpį išaugo 13 proc. iki 7,66 trln. jenų.