„Sony“ vadovas bendrovės pertvarką vadina sėkminga

Japonijos kompanijos „Sony“ vadovas Kazuo Hirai antradienį pranešė, kad kelerius metus trukęs bendrovės restruktūrizavimas buvo sėkmingas, tačiau kino verslas išlieka „rimta problema“.
„Sony“ logotipas
„Sony“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Prieš penkerius metus prie restruktūrizacijos vairo stojęs 56 metų K. Hirai iš esmės pertvarkė praeityje klestėjusią įmonę, kuri vėliau patyrė didelių nuostolių dėl su rimtais sunkumais susidūrusio vartotojams skirtos elektronikos gamybos verslo.

Kelerius metus buvo mažinamas kompanijos darbuotojų skaičius ir išparduodami nereikalingi aktyvai. Tai leido „Sony“ šiais finansiniais metais gauti 500 mlrd. jenų veiklos pelną, kuris buvo didžiausias per du dešimtmečius.

„Daug nuveikėme mažindami ir restruktūrizuodami savo verslą, – per spaudos konferenciją žurnalistams pranešė K. Hirai. – Pagrindinis verslo mažinimas jau baigtas. Dabar pagrindinis veiksnys yra mūsų vartotojams skirtos elektronikos verslas, kuris daugelį metų turėjo problemų. Dabar jis grįžo prie stabilaus pelningumo.“

Sunkiai besivertęs „Sony“ televizorių gamybos verslas, kurį K. Hirai, nepaisant visų raginimų, atsisakė parduoti, vėl dirba pelningai, nes gamina mažiau modelių, kurie skirti brangesnei rinkai.

„Mes pakeitėme savo strategiją ir dėmesį sutelkėme į peningumą, o ne verslo dydį. Dabar pagrindinis iššūkis išlikti pelningiems“, – sakė „Sony“ vadovas.

Tačiau rimtų problemų bendrovei vis dar kelia kino padalinys „Sony Pictures“. Bendrovės pastaruoju metu išleisti keli filmai didelio žiūrovų susidomėjimo nesulaukė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis