Sostinės Fabijoniškių rajono gyventojai skundžiasi nebegaunantys siuntų

Sostinės Fabijoniškių mikrorajono gyventojai feisbuke piktinasi Lietuvos pašto darbu. Esą, kai mikrorajone liko vienas pašto skyrius, iki jų nebeatkeliauja neregistruotos pašto siuntos. Lietuvos paštas rekomenduoja dar palaukti ir aiškina, kad be registracijos kodo surasti tokias siuntas sistemoje nėra galimybės.
Pašto siuntos
Pašto siuntos / MKT nuotr.

Feisbuko grupėje „Fabijoniškės“ užvirė diskusija apie Lietuvos pašto Fabijoniškių skyriaus darbą. Gyventojų teigimu, mikrorajone likus vienam pašto skyriui neregistruotos siuntos iki jų nebeatkeliauja.

Lietuvos paštas teigia, kad pašto skyrių reikėjo uždaryti, nes jis nebeatitiko šiuolaikinio pašto reikalavimų. O neregistruotos siuntos gyventojams vėluoja dėl esą padidėjusių siuntų kiekio.

Nebegauna siuntų

Vilniaus Fabijoniškių mikrorajone gyvena apie 40 tūkst. žmonių. Dar pernai juos aptarnavo du Lietuvos pašto skyriai: prekybos centre „Mandarinas“ ir prekybos centre BIG. Nuo šių metų sausio liko tik vienas prekybos centre „BIG“.

Fabijoniškių mikrorajono gyventojas Dmitrijus Babašinskas pasakojo, kad po pašto skyrių sujungimo nebegauna neregistruotų siuntų.

„Iki tol tokių problemų nebūdavo. Perki – prekės visada ateidavo. Dabar kaip loterijoje – ateis, neateis“, – 15min sakė jis.

Pašnekovui antrino kita Fabijoniškių mikrorajono gyventoja Alina.

„Kai pašto skyrius buvo „Mandarine“ gaudavau viską laiku. Ir dažnai atnešdavo namo paštininkas. (...) Šiuo metu laukiu 32 siuntų. Dauguma jų – prekės iš „Aliexpress“, užsakytos dar iki Naujųjų metų arba iškart po jų. Visos yra išsiųstos, tačiau dar negautos”, – 15min teigė Alina.

Ekrano nuotrauka
Ekrano nuotrauka

Pasak D.Babašinsko, problemų nekyla siuntas išsiunčiant, tačiau nepavyksta jų sulaukti.

„Problemų nėra norint išsiųsti siuntas, tačiau atsiimti... Nuo gruodžio laukiu 3 neregistruotų siuntų iš Kinijos. Jos išvis prapuolė ir nemanau, kad gausiu. Dažnai užsisakinėju iš Anglijos. Dabar vėl laukiu siuntos, kuri įprastai ateidavo per savaitę, dabar praėjo trys, o prekės dar nėra. Parašiau įrašą feisbuko grupėje ir supratau, kad su šia problema susiduriu ne tik aš vienas”, – sakė pašnekovas.

Dmitrijaus Babašinsko užsakyta prekė iš Kinijos
Dmitrijaus Babašinsko užsakyta prekė iš Kinijos

Įprastai ateidavo per savaitę, dabar praėjo trys, o prekės dar nėra, – sakė jis.

D.Babašinskas su 15min pasidalijo ekrano nuotraukomis iš feisbuko grupės, kuriose matyti, kad ir kiti Fabijoniškių gyventojai skundžiasi negaunantys siuntų.

Pavyzdžiui, vienas gyventojas rašo, kad „nuo lapkričio vienos siuntos negavau, nei SMS, nei laiško“. Kiti dėsto, kad negauna 2 ar 5 siuntų.

Ekrano nuotraukos
Ekrano nuotraukos

Fabijoniškių mikrorajono gyventojai dar gruodį ragino pasirašyti peticiją dėl Vilniaus 29-ojo pašto skyriaus, veikusio prekybos centre „Mandarinas“, neuždarymo. Peticiją pasirašė daugiau nei 700 žmonių, tačiau pašto skyrius vis tik buvo uždarytas.

Lietuvos paštas siuntų liepia laukti

Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė komentare 15min teigė, kad pašto skyrius buvo uždarytas dėl neatitinkančių pašto reikalavimų.

„Atlikome Vilniaus 29-ojo pašto (buvusio prekybos centre „Mandarinas“) efektyvumo analizę ir supratome, kad jis nebeatitinka šiuolaikinio pašto reikalavimų: nepakanka vietos siuntų apdorojimui, dėl mažų patalpų nusidriekia eilės, patalpos neatitinka darbo sąlygų reikalavimų, tad į susidariusią situaciją turėjome reaguoti – nuo šių metų sausio 15 d. jis buvo uždarytas, o pašto paslaugos šio pašto klientams imtos teikti Vilniaus 26-ajame pašte, įsikūrusiame prekybos centre „BIG“, – dėstė ji.

Sausio–vasario mėnesiais fiksuojame padidėjusį gaunamų siuntų kiekį, todėl dalis šio pašto klientų savo neregistruotas siuntas gaus šiek tiek vėliau, – teigė V.Budrienė.

V.Budrienė pažymėjo, kad sutrikimai šiame pašto skyriuje yra laikini.

„Vilniaus 26-asis paštas šių metų sausio mėnesį išdavė beveik 17 tūkst. registruotų siuntų, antra tiek buvo neregistruotų siuntų, tačiau vėluojančių siuntų skaičius buvo tik keli procentai. Šie sutrikimai prekybos centre „BIG“ esančiame pašte yra laikini: sausio–vasario mėnesiais fiksuojame padidėjusį gaunamų siuntų kiekį, todėl dalis šio pašto klientų savo neregistruotas siuntas gaus šiek tiek vėliau nei įprastas jų išdavimo laikas. Vėlgi, noriu pabrėžti, kad vėluoja tik neregistruotos siuntos – registruotos išduodamos kaip įprastai“, – aiškino ji.

Šiame pašto skyriuje planuojama piko metu padidinti darbuotojų kiekį.

„Artimiausiu metu esame numatę piko metu padidinti šio pašto darbuotojų kiekį, kad klientų eilės sumažėtų, o visas siuntas išduoti būtų galima greičiau. Jeigu mūsų efektyvumo skaičiavimai pasiteisins, neatmetame galimybės dalį neregistruotų siuntų nukreipti į šalia esančius LP EXPRESS paštomatus, kad pašto klientai galėtų jas pasiimti jiems patogiu metu“, – rašė V.Budrienė.

Lietuvos pašto nuotr./LP EXPRESS siuntų skirstymas
Lietuvos pašto nuotr./LP EXPRESS siuntų skirstymas

Neregistruotų siuntų negaunantiems Fabijoniškių mikrorajono gyventojams Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė rekomendavo palaukti.

„Jeigu negautas joks pranešimas (SMS ar siuntos įteikimo lapelis), reikėtų laukti, nes siuntos niekur nedingo, jos yra Vilniaus logistikos centre ir laukia savo eilės. Noriu pabrėžti, kad be registracijos kodo surasti tokias siuntas mūsų sistemoje nėra galimybės. Visada savo klientams rekomenduojame siuntas registruoti“, – tikino ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų