„Atidarydami naują restoraną skyrėme ypatingą dėmesį technologijoms – nuo maisto ir gėrimų užsakymo pateikimo iki jo atidavimo pirkėjui. Vadovaudamiesi pasauline „McDonald‘s“ strategija, ateityje matome galimybes mobiliems užsakymams ir atsiskaitymams, taip pat užsakymo pateikimui prie stalų, kad kiekvienas apsilankymas mūsų restorane būtų kuo patogesnis ir norėtųsi sugrįžti. Puikus restorano svečių aptarnavimas yra pagrindinis mūsų įmonės prioritetas kiekviename žingsnyje“, – tikina bendrovės tinklo generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis.
Naujai atidarytoje užkandinėje veikia savitarnos kioskai, todėl pirkėjai gali neskubėdami rinktis, peržiūrėti visą siūlomą meniu ir susiformuoti užsakymą. Jie taip pat turi galimybę koreguoti užsakomų mėsainių sudėtį – norimus produktus pridėti, o nemėgstamų – atsisakyti.
Šioje užkandinėje, palyginti su kitomis, pasikeitė aptarnavimo procesas – nuo šiol maisto užsakymo ir atidavimo vietos yra atskirai.
Bendrovė į naująją „McDonald‘s“ investavo daugiau nei 1 mln. eurų. Tai – 8-oji tinklo užkandinė Vilniuje ir 12-oji Lietuvoje.
Nuo paskutinės „McDonald‘s“ užkandinės atidarymo Lietuvoje praėjo dveji metai. Šį kartą užkandinės atidaryme dalyvavo apie 4000 svečių.
Užkandinė dirbs visomis savaitės dienomis nuo 7 iki 00 valandos, „McDrive“ – visą parą.