Vienas inžinierius, Kiko Dončevas, papasakojo, kaip ką tik grįžęs namo pas žmoną po trijų dienų darbo iš eilės, jis išgirdo, kad E.Muskas nori, jog jis grįžtų į angarą.
Nepaisant to, kad buvo jau atsikimšęs ir pradėjęs ragauti vyno butelį, rizikuoti užsitraukti viršininko rūstybę nenorėjo, pasakojo jis W.Isaacsonui: „Nerimavau, kad mane sustabdys už vairavimą išgėrus, bet tai atrodė mažesnė rizika nei E.Elono ignoravimas“.
Keliais atvejais žiaurus „SpaceX“ vadovo valdymo stilius ir dideli lūkesčiai paskatino darbuotojus išeiti iš darbo.
Lucas Hughesas 2021 m. rugpjūtį pradėjo dirbti „SpaceX“ finansų analitiku. Jis neseniai buvo netekęs pirmojo vaiko, kai buvo pakviestas į susitikimą su E.Musku.
Kai L.Hughesas po ranka neturėjo visų naujo variklio dalies komponentų sąnaudų, E.Muskas bejausmiu tonu jį perspėjo, kad tai nepasikartotų, kitaip teks atsisveikinti su darbu.
Kitos dienos pabaigoje jie jau turėjo planą, kaip per 12 mėnesių sumažinti variklio sąnaudas nuo 2 mln. iki 200 tūkst. JAV dolerių.
Tačiau L.Hughesas paliko „SpaceX“ 2022 m. gegužę. „Tu tikrai supranti, kad esi įrankis, kuris naudojamas šiam didesniam tikslui pasiekti, ir tai yra puiku. Tačiau kartais įrankiai susidėvi ir [E.Muskas] mano, kad gali tiesiog pakeisti juos naujais“, – komentavo L.Hughesas.
Šią pamoką teko išmokti net „SpaceX“ vyresniesiems darbuotojams. „Išmokau niekada nesakyti jam „ne“, – biografijoje apie E.Muską pripažino buvęs „SpaceX“ variklių vadovas Tomas Muelleris.
„Suteikiu žmonėms griežtą grįžtamąjį ryšį, dažniausiai tikslų, ir stengiuosi to nedaryti ad hominen“, – atsakė E.Muskas, kai W.Isaacsonas paklausė, ar nėra per griežtas su darbuotojais. Jis pabrėžė besistengiantis kritikuoti veiksmus, o ne asmenį.