„Investavome pinigus ne tik į parduotuvių interjerą ir teritorija, bet ir į modernią įrangą bei technologijas, kad apsipirkimas būtų patogesnis ir greitesnis, sumažėtų našta darbuotojams“, – sakė „Maxima Latvija“ valdybos narė Kristine Aboltina.
2019 metais investicijos į „Maxima“ parduotuvių tinklo Latvijoje modernizavimą ir plėtrą viršys 34 mln. eurų.
Pernai „Maxima Latvija“ apyvarta augo 6,4 proc. iki 776,624 mln. eurų, tačiau pelnas sumenko 5,6 proc. iki 21,915 mln. eurų.
„Maxima grupė“ valdo prekybos tinklus „Maxima“ Baltijos šalyse, „Stokrotka“ Lenkijoje, „T-Market“ Bulgarijoje ir elektroninę maisto parduotuvę „Barbora“, veikiančią Baltijos šalyse.
Vienintelė „Maximos grupės“ akcininkė yra verslininko Nerijaus Numavičiaus kontroliuojama bendrovė „Vilniaus prekyba“.