„Ingka Group“ pirmadienį pranešė, jog į naujų parduotuvių atidarymą ir esamų parduotuvių modernizavimą iki 2023 metų pabaigos investuos 3 mlrd. eurų.
„Šios investicijos mums leis renovuoti ir perprofiliuoti jau veikiančias parduotuves“, – naujienų agentūrai pareiškė Tolga Oncu iš „Ingka Group“, kuri valdo daugiau kaip 400 iš maždaug 500 „Ikea“ parduotuvių visame pasaulyje.
Vis daugiau bendrovių sutelkiant dėmesį į internetinę prekybą, grupė pažymėjo, kad „mūsų parduotuvės tebėra vienas didžiausių mūsų privalumų“.
Tačiau T.Oncu taip pat pabrėžė, kad fizinės parduotuvės yra pertvarkomos siekiant paremti prekybą internete.
Kaip pavyzdį jis paminėjo padalinį Suomijos Kuopijuje, kuris buvo modernizuotas siekiant paremti internetu teikiamų užsakymų pristatymą.
Numatytos išlaidos – 3 mlrd. eurų iki kitų metų pabaigos – grupei „Ingka“ yra svarbus žingsnis į priekį, nes 2019–2021 metais ji į naujas ir esamas parduotuves investavo 2,1 mlrd. eurų.
Beveik 1,2 mlrd. eurų investicijos planuojamos Londone. „Ingka“ taip pat toliau investuos rinkose, kurios laikomos brandžiomis, kaip antai Ispanijoje ir Vokietijoje.
„Ikea“, kuri buvo įkurta Švedijoje ir turi būstinę šioje šalyje, yra valdoma sudėtingos bendrovių ir fondų, kurių dauguma įsikūrę Nyderlanduose, Šveicarijoje ir Lichtenšteine, struktūros.
Milžiniškos „Ikea“ parduotuvės tradiciškai buvo atidaromos priemiesčiuose arba miestų pakraščiuose, bet 2014 metais baldų milžinė pradėjo keisti savo strategiją, Hamburge atidariusi pirmąją parduotuvę miesto centre. O 2019 metais Paryžiuje buvo atidaryta naujo modelio parduotuvė, siūlanti mažesnį prekių asortimentą.
„Ikea“ taip pat planuoja atidaryti naujų parduotuvių miestų centruose arba netoli jų. Pavyzdžiui, šią savaitę tokia parduotuvė bus atidaryta Nicoje, o vasarą – Stokholme.