Palyginti nauja prekybos platforma „Temu“ savo augimo kelyje susiduria su įvairiomis problemomis. Didelių iššūkių, su kuriais susiduria pigių prekių iš Kinijos platforma, sąrašas gana ilgas.
Visų pirma, Vakarų šalys nerimavo, kad bendrovė mažas kainas naudoja kaip jauką, siekdama išvilioti naudotojų duomenis. Norėdama nutraukti kalbas apie galimą Kinijos vyriausybės dalyvavimą šioje veikloje „Temu“ savininkė „PDD Holdings“ perkėlė savo būstinę į Airiją, o „Temu“ – į Bostoną. Tai išsprendė nemažai problemų, tačiau dabar dėmesį patraukė kitos.
Vartotojus „Temu“ reklamos persekioja visur. Ne išimtis buvo ir didžiausias JAV sporto renginys „Superbowl“: kelis kartus per jį žiūrovai savo televizorių ekranuose išvydo raginimą „apsipirkti kaip milijardieriui“. Vien praėjusiais metais „Temu“ rinkodarai išleido 1,57 mlrd. eurų. JAV investicinis bankas „JPMorgan Chase“ prognozuoja, kad šiais metais „Temu“ rinkodarai ir reklamai išleis apie 2,77 milijardo dolerių.„Temu“ nuo 2022 m. rudens greitai tapo daugiausiai parsisiunčiama programėle JAV, Prancūzijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje.
Įdomu tai, kad programėlė ypač populiari tarp vyresnio amžiaus vartotojų (55+). Tiek JAV, tiek Jungtinės Karalystės rinkoje vyresni nei 55 metų vartotojai yra pagrindinė klientų grupė.
Elektronika, nesaugūs žaislai ir klastotės
Skirtingai nei „Amazon“, Vokietijos „Zalando“ ir kitos internetinės parduotuvės, „Temu“ pašalina tarpininkus ir leidžia pirkėjams tiesiogiai susisiekti su gamintojais Kinijoje. Labai dažnai prekės pirkėjams pristatomos iš Kinijos gamyklų arba sandėlių.