Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sparčiai populiarėjantis „Clubhouse“ užbaigė naują finansavimo etapą

Sparčiai populiarėjantis socialinis tinklas „Clubhouse“ užbaigė naują finansavimo etapą, siekdamas tolesnės plėtros, kad patenkintų augančią paklausą, sekmadienį pranešė bendrovė.
„Clubhouse“
„Clubhouse“ / „Zuma Press“/„Scanpix“ nuotr.

Praėjusiais metais San Fransiske sukurta platforma siekia įsitvirtinti kaip gyvų pokalbių tarp vartotojų standartas ir jau paskatino „Facebook“ ir „Twitter“ kurti panašius produktus.

Vos sausį pritraukusi kapitalo socialinės žiniasklaidos sensacija „auga greičiau nei tikėtasi“, o serveriai stengiasi sutelkti pajėgumus, kad galėtų aptarnauti didėjantį vartotojų skaičių, rašoma bendrovės tinklaraštyje.

Naujausiam finansavimo etapui vadovavo rizikos kapitalo įmonė „Andreessen Horowitz“, o finansavime dalyvavo fondai „DST Global“, „Tiger Global“ bei verslininkas Eladas Gilas.

Bendrovė nepateikė išsamių skaičių, tačiau „Bloomberg“, remdamasi deryboms artimais šaltiniais, šį mėnesį pranešė, kad finansavimo metu bendrovė gali būti įvertinta 4 mlrd. JAV dolerių.

Socialinis tinklas suteikia galimybę vartotojams klausytis tiesioginių pokalbių ar juose dalyvauti.

Pasinaudodamas pandemija ir tokių įžymybių kaip „Tesla“ vadovo Elono Musko pasisakymais, „Clubhouse“ išpopuliarino ilgus pokalbius, nepaisant to, ar tai būtų pokalbiai tarp draugų, ar pokalbiai su įžymybėmis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas