Lietuvoje sparčiausia augo komunikacijos planavimo agentūrų tinklas „Dentsu Aegis Network“

Pasaulinis tinklas „Dentsu Aegis Network“, Lietuvoje valdantis komunikacijos planavimo agentūras „Carat“ bei „Vizeum“ (nuo šių metų kovo – ir „iProspect“), pernai pasiekė sparčiausią augimą šalies rinkoje, rodo tyrimų bendrovės RECMA, analizuojančios agentūrų rezultatus, duomenys.
Virtualūs meilės žaidimai
Internetas / Fotolia nuotr.

Bendra „Dentsu Aegis Network“ valdomų įmonių grupės apyvarta Lietuvoje į viršų šoktelėjo 18 proc. ir aplenkė kitus šalyje veikiančius pasaulinius tinklus, kurie fiksavo kuklesnius – 11 proc. ir 8 proc. augimus. „Dentsu Aegis Network“ užimama rinkos dalis atitinkamai padidėjo iki 19 procentų.

Sustiprinome darbuotojų kolektyvą ir išplėtėme teikiamų paslaugų paketą, ypač skaitmeninės komunikacijos ir tyrimų srityse, – teigė S.Šukaitis.

„Visada vadovaujamės dviem pagrindiniais principais: nedalijame klientams tuščių pažadų ir pagrindinį prioritetą teikiame paslaugų kokybės užtikrinimui“, – sakė  agentūros „Carat“ direktorė Rita Jermakaitė.

„Carat“ apyvarta Lietuvoje pernai augo 16 proc., darbuotojų skaičius padidėjo nuo 20 iki 22-ų. „Vizeum“ apyvarta šoktelėjo net 20 proc., darbuotojų padaugėjo nuo 15 iki 20-ies.

„Pasinaudoję mūsų tarptautinio tinklo žiniomis bei patirtimi, sustiprinome darbuotojų kolektyvą ir išplėtėme teikiamų paslaugų paketą, ypač skaitmeninės komunikacijos ir tyrimų srityse. Tai atvėrė galimybes klientams pasiūlyti ir sėkmingai įgyvendinti efektyvius plataus masto integruotos komunikacijos projektus, kurie stipriai prisidėjo prie mūsų augimo“,  – sakė „Vizeum“ direktorius Saulius Šukaitis.

Baltijos šalyse „Dentsu Aegis Network“ valdomų agentūrų apyvartų augimas taip pat buvo sparčiausias rinkoje ir siekė 28 proc. Sparčiausiai apyvarta augo Latvijoje – 37 proc. „Carat“ šioje šalyje augo 17 proc., o „Vizeum“ – net 70 proc. Estijoje „Dentsu Aegis Network“ augimas siekė 28 proc. („Carat“ – 20 proc., „Vizeum“ – 42 proc.).

„Dentsu Aegis Network“ yra pasaulinis komunikacijos planavimo agentūrų tinklas, veikiantis 110 šalių bei vienijantis 69 prekės ženklus, iš kurių trys veikia ir Lietuvoje – „Carat“, „Vizeum“ ir „iProspect“.  Tinkle dirba 23 tūkst. darbuotojų, o bendros jo pajamos siekia 1 mlrd. svarų sterlingų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų