Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Spartos“ kojinės eksportui – tik su garsiais užsienio rinkose prekių ženklais

Lietuvoje mezgamų kojinių prekių ženklai gerai žinomi vidaus rinkoje, tačiau eksportuojamos daugiausia paženklintos garsiais užsienio rinkose populiariais prekių ženklais – būtent tokie užsakymai šalies kojinių gamintojams uždirba daugiausia, rašo „Lietuvos žinios“.
„Spartos“ kojinių mezgykloje šiuo metu jau ruošiamasi artėjančio pavasario kolekcijai.
„Spartos“ kojinių mezgykla / „Spartos“ nuotr.

„Megzti lietuviškas kojines ir užsienyje pardavinėti pažymėtas populiariais prekių ženklais verta, nes toks ženklas reiškia gerokai aukštesnę kainą, negu būtų galima parduoti tą patį daiktą nežinomu vardu“, – dienraščiui teigė seniausios bei vienos didžiausių Baltijos valstybėse kojinių gamintojos „Sparta“ generalinis direktorius Zenonas Janavičius.

Iki 1998 metų didelė „Spartos“ produkcijos dalis keliaudavo į Rusiją, o dabar bendrovė į tą pusę retai pažvelgia. Bendrovė kojines svetimais vardais eksportuoja daugiausia į Švediją, Daniją, Norvegiją, Naująją Zelandiją, JAV. Z.Janavičius pripažįsta, jog dalis pagal užsienio partnerių užsakymus numegztų kojinių patenka ir į Lietuvos prekybos centrų lentynas.

„Spartoje“ 165 darbuotojai per mėnesį numezga vidutiniškai 360 tūkst. porų kojinių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų