„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Tai išvydus „Iki“ pirkėją apėmė šleikštulys: špinatų dėžutėje – gyva ropojanti blakė

Pirkėjęs, užsukęs į Marijampolėje esančią „Iki“, tikėjosi namo parsinešti tik špinatus, bet vėliau išvydo, kad dėžutėje guli ne tik žali lapai, bet ir gyvas vabalas. Prekybos tinklas paaiškino, kaip tai galėjo nutikti.
Gyviai špinatuose
Gyviai špinatuose / 15min skaitytojo nuotr.
Temos: 2 Vabalas Parduotuvė

Sukėlė šleikštulį

„Iki“ parduotuvėje, esančioje Marijampolės prekybos centre „Jotvingis“, lankėsi šį trečiadienį, lapkričio 29 d.

Tačiau pirkiniai nesuteikė džiaugsmo, o tik sukėlė šleikštulį.

„Nusipirkus špinatus ir ruošiantis gaminti maistą pastebėjau gyvą ropojantį vabalą pakuotėje. Rezultatas – visiškai sugadintas vakaras ir neigiamos emocijos visam „Iki“ parduotuvių tinklui.

Nunešus produktą atgal parduotuvės vadovė už šią neigiamą patirtį pasiūlė viso labo trijų eurų parduotuvės kuponą ir pinigų grąžinimą. Visiškas absurdas. Reikalauju Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos patikrinimo“, – rašė į 15min kreipęsis skaitytojas.

Pakuojant vabalas liko nepastebėtas

Prekybos tinklo „Iki“ atstovė Milda Antanaitytė atsiprašė kliento už tokią situaciją ir informavo, jog gavus pranešimą dar tą pačią dieną parduotuvėje buvo atlikta visa tos pačios produkcijos patikra.

„Tai natūralus, termiškai neapdorotas produktas, todėl galimai augalinė blakė pateko į pakuotę skinant šviežius špinatus ar juos pakuojant“, – 15min komentavo ji.

M.Antanaitytė teigė dėl šios situacijos kreipusis ir į tiekėją, kuris paaiškino, jog visi ūkininkai yra sertifikuoti „Global Gap“ ir imasi įmanomų priemonių, siekiant išvengti panašių problemų, tačiau šįkart pakuojant atviruose laukuose augančius špinatus vabalas liko nepastebėtas.

Lukas Balandis / BNS nuotr./IKI parduotuvė
Lukas Balandis / BNS nuotr./IKI parduotuvė

„Ūkininkai sugriežtins patikrą“, – paminėjo ji.

Atstovė taip pat priminė, jog salotos yra neplautos ir ant pakuotės nurodyta, jog pirkėjai prieš vartojimą privalo jas kruopščiai nuplauti.

„Už nekokybiškus gaminius „Iki“ klientams visuomet grąžiname pinigus ir pasiūlome kompensaciją. Klientai gali kreiptis į artimiausią „Iki“ parduotuvę, informaciją pateikti el. paštu, nemokamu telefonu ar socialinių tinklų paskyrose“, – teigė M.Antanaitytė.

Nesaugu vartoti

Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos (VMVT) specialistai 15min nurodė, jog prekybininkai, sulaukę vartotojo skundo apie nesaugų produktą, visada turi įvertinti, kuriame produkto patekimo pas vartotoją etape galėjo įvykti maisto saugos pažeidimas.

Saugos aspektai galėjo būti pažeisti produktui dar esant pas gamintoją, transportavimo metu, sandėliuojant ar kitu etapu – būtent tai jie privalo išsiaiškinti, t. y. jie turi atlikti savikontrolės vertinimą.

Specialistai taip pat nurodė, jog vartoti tokį maistą, kuriame yra vabalų ar kitų kenkėjų, nėra saugu.

„Jei valstybinės kontrolės metu tokie atvejai yra išaiškinami, maistas yra uždraudžiamas tiekti į rinką“, – komentavo jie.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau