Sporto klubų vadovas: buvome suplakti į vieną paslaugų sektorių

Vyriausybei nusprendus apriboti dalį veiklų neturintiems galimybių paso, sporto klubų tinklo „GymPlius“ vadovas sako tikėjęsis, jog Vyriausybė atkreips dėmesį į sporto klubus kaip mažiau rizikingą verslą ir priims individualius sprendimus.
„Gym+“
„Gym+“ / „Gym+“ nuotr.

Manto Badikonio teigimu, per pandemiją nuo praėjusių metų kovo tinklo klubuose buvo beveik 1 mln. unikalių apsilankymų, o užsikrėtė iki 30 žmonių.

„Galime teigti, kad savo sporto klubuose užtikriname maksimalų saugumą lankytojams. Tikėjomės, kad tokia statistika paskatins Vyriausybę atkreipti didesnį dėmesį į sporto klubų sektorių – kaip mažiau rizikingą ir priimti individualius sektoriui sprendimus. Tačiau, kaip ir praėjusius kartus, buvome suplakti į vieną – paslaugų teikimo – sektorių“, – BNS sakė M.Badikonis.

Tuo pačiu jis teigė, jog vertinant bendrą viruso plitimo statistiką, tikėtasi ir naujų ribojimo priemonių.

„Galimybių paso kontrolė kaip priemonė yra taikoma ne tik Lietuvoje, toje pačioje kaimyninėje Latvijoje ir kitose ES valstybėse. Tad šios praktikos tinkamumą ir vertinimą turime patikėti į profesionalių epidemiologų rankas bei pasitikėti jų sprendimais“, – sakė „GymPlius“ vadovas.

Pasak jo, į sporto klubus žmonės patenka per automatines kontrolės sistemas, todėl jie turės pateikti galimybių pasus nuotoliniu būdu ir tik juos susiejus bei patikrinus duomenų bazėje, lankytojai galės patekti į sporto klubą.

„Tai gan sudėtingas IT procesas, reikalaujantis ilgesnio įgyvendinimo laiko“, – sakė M.Badikonis.

Pasak jo, ar galimybių pasu bus naudojamasi anksčiau nei Vyriausybės numatyta rugsėjo 13 diena, priklausys nuo to, kaip greitai pavyks įdiegti kontrolės sistemą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis