Pasak bendrovės, mėnesinis vartotojų, aktyviai besinaudojančių platformos paslaugomis, skaičius pasiekė 299 milijonų. Tai reiškia, kad rodiklis išaugo 29 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu ankstesniais metais.
Paslaugą prenumeruojančių abonentų skaičius išaugo 27 proc. iki 138 milijonų.
Tuo pačiu metu bendrovė pranešė apie išaugusius grynuosius nuostolius, kurie pasiekė 356 mln. eurų.
Didesnius, nei tikėtasi, nuostolius „Spotify“ paaiškino „socialinių mokesčių, susijusių su akcijų kainos padidėjimu, poveikiu“, tačiau teigė, kad, jei ne šis poveikis, „visi bendrovės pagrindiniai rodikliai būtų atitikę lūkesčius ar net juos viršiję“.
Nuo 2018 metų balandžio Niujorko vertybinių popierių biržoje kotiruojamos bendrovės akcijų vertė nuo šių metų balandžio pradžios išaugo daugiau nei dvigubai.
Pirmąjį šių metų ketvirtį „Spotify“ veikla vėl tapo pelninga, nepaisant to, kad koronaviruso pandemija sudavė stiprų smūgį pasaulinei ekonomikai.
Pažymėdama, kad pirmąjį ketvirtį pastebėjo tam tikrą poveikį jos paslaugų paklausai, bendrovė teigė, kad „visi regionai, išskyrus Lotynų Ameriką, visiškai atsigavo“.
Prognozuodama tolesnį augimą 2020 metų antroje pusėje, „Spotify“ pripažino, kad „ypatingos veiklos aplinkybės“, susidariusios dėl COVID-19, reiškia „didesnę įvairių situacijų tikimybę“.