Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Sprendimas dėl gamybos iškėlimo iš JAV pardavimams nepakenkė, sako „Harley-Davidson“

Motociklų gamintojo „Harley-Davidson“ vadovai antradienį tvirtino, kad pardavimai Jungtinėse Valstijose dėl sprendimo iš šalies iškelti dalį gamybos kol kas nenukentėjo.
„Harley-Davidson Street Rod 2017“
„Harley-Davidson Street Rod 2017“ / „Harley-Davidson“ nuotr.

„Mes atlikome daug vartotojų elgsenos tyrimų... ir nematome jokio pastebimo poslinkio pardavimų tendencijose arba mūsų prekės ženklo populiarume“, – sakė „Harley-Davidson“ generalinis direktorius Mattas Levatichas.

Garsusis motociklų gamintojas papuolė į patį prekybos konflikto sūkurį – JAV prezidentas Donaldas Trumpas pažėrė gausybę kritikos įmonei dėl šios sprendimo iš Jungtinių Valstijų iškelti dalį savo gamybos. Tokį sprendimą „Harley-Davidson“ priėmė dėl tarifų amerikietiškiems motociklams, kuriuos pritaikė Europos Sąjunga (ES).

Analitikai baiminosi, kad D.Trumpo pasisakymai padarys žalą „Harley-Davidson“ prekės ženklui, nes įmonės motociklai paprastai gerai parduodami tuose regionuose, kuriose didesnę gyventojų dalį sudaro D.Trumpo šalininkai.

Tačiau bendrovė tvirtina, kad kivirčas su prezidentu įtakos verslui iki šiol nepadarė.

„Mes toliau tai stebėsime... ir taisysime interpretacijos klaidas, kurios kartais išlenda į paviršių“, – tvirtino M.Levatichas.

„Harley-Davidson“ teigė manantys, kad ES tarifai padarys ilgalaikę įtaką įmonės verslui. Minėtieji tarifai tyčia taikėsi į tokius prekės ženklus ir regionus, kurie yra politiškai svarbūs Jungtinėse Valstijose. „Harley-Davidson“ yra įsikūrusi Viskonsino valstijoje, iš kurios yra kilęs respublikonų lyderis Atstovų rūmuose Paulas Ryanas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos