„Starbucks“ ketvirčio įplaukos išaugo, nepaisant nuosmukio Kinijos rinkoje

Didžiausio pasaulyje kavinių tinklo operatorei – JAV bendrovei „Starbucks Corp.“ trečiąjį šių finansinių metų ketvirtį, pasibaigusį liepos 3-ąją, pavyko padidinti pajamas dėl stiprių pardavimų JAV, nepaisant jų kritimo Kinijoje.
„Starbucks“
„Starbucks“ / 123RF.com nuotr.

Bendrovės pranešime nurodoma, kad jos įplaukos padidėjo 8,7 proc. iki 8,15 mlrd. JAV dolerių. Šis rodiklis atitiko Volstryto analitikų prognozes.

Grynasis pelnas sumenko nuo 1,15 mlrd. iki 913 mln. dolerių. Suderintas pelnas akcijai sumažėjo nuo 1,01 iki 0,84 dolerio, bet viršijo ekspertų prognozių vidurkį, kuris sudarė 0,77 dolerio.

Šiaurės Amerikoje suderinami pardavimai išaugo 9 proc., tačiau tarptautiniai – sumažėjo 18 proc., o vien tik Kinijoje dėl naujų COVID-19 plitimo ribojimų – 44 procentais.

Trečiąjį fiskalinį ketvirtį „Starbucks“ kavinių skaičius visame pasaulyje padidėjo 318 – iki 34,948 mln., iš jų 15,650 mln. – JAV, 5,761 mln. – Kinijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis