„Nepaisant viso triukšmo ir kalbų, esame tikri dėl Kinijos ekonomikos perspektyvų. Žmonės tiesiog ieško nusivylimo priežasčių. O aš esu čia ir viską matau savo akimis. Dėl Kinijos esu nusiteikęs optimistiškai“, – pareiškė jis per viešnagę Kinijoje.
Šiuo metu „Starbucks“ Kinijos tinklą sudaro 2 tūkst. kavinių, veikiančių maždaug 100 šalies miestų. Pasak H. Schultzo, ilgainiui Kinija gali tapti didžiausia įmonės rinka.
Tyrimų įmonės „Euromonitor“ vertinimais, Kinijos kavos rinka turi milžinišką potencialą.
Analitikai prognozuoja, kad ši rinka iki 2020 metų augs po 19 proc. per metus, tuo tarpu Šiaurės Amerikos rinka minėtu laikotarpiu kasmet augs tik po 0,9 procento.
Kinai kasmet išgeria 4,5 mlrd. puodelių kavos, tuo tarpu Šiaurės Amerikoje – regione, kur gyvena gerokai mažiau žmonių, – šis rodiklis siekia 133,9 mlrd. puodelių per metus.