„Starbucks“ korporacija registruoja savo prekės ženklus Lietuvoje

Didžiausia pasaulyje kavinių tinklo operatorė – JAV „Starbucks Corporation“ – Lietuvoje registruoja savo žodinius ir grafinius prekių ženklus, matyti Valstybinio patentų biuro (VPB) duomenų bazėje, praneša portalas vz.lt.
„Starbucks“
„Starbucks“ / 123RF.com nuotr.

Anot portalo, įvairiose šalyse savus prekių ženklus įmonės registruoja tiek turėdamos plėtros planų, tiek ir vedinos intelektinės apsaugos tikslų.

Šių metų viduryje veikė beveik 39.500 „Starbucks“ kavinių, iš jų per 16.700 – JAV. Kitos šalys, kuriose bendrovė turi daugiausiai kavinių, yra Kinija, Pietų Korėja, Japonija, Jungtinė Karalystė, Turkija, Kanada ir kt.

„Statista“ duomenimis, 2023 m. „Starbucks“ apyvarta siekė 29,46 mlrd. USD ir buvo 11 proc. didesnė nei 2022 m., kai pardavimo pajamos sudarė 26,58 mlrd. USD.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis