Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Starbucks“ pradėjo skaičiuoti iki švenčių likusį laiką

Kavinių tinklas „Starbucks“ jau pradėjo naudoti šventinį – aguonos spalvos – puodelį. Tai šio kavinių tinklo mėgėjams reiškia, kad šventės – jau visai čia pat, rašo prdaily.com.
„Starbucks“ kavinė Vašingtone
„Starbucks“ kavinė Vašingtone / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Kavinių tinklas tokį puodelį visur pristatė 1997 metais ir nuo tada „Starbucks“ kavos mėgėjai pradeda skaičiuoti iki švenčių likusias dienas.

„Kurdami dizainą, prisirišome prie klasikinės „Starbucks“ šventinės raudonos spalvos, kuri yra ryški ir jaudinanti.  Ombré (daiktavardis, reiškiantis kelių tonų spalvą) sukuria išskirtinę dimensiją, lengvumą“, – bendrovės pranešime cituojamas vienas iš įmonės vadovų Jeffrey Fieldsas.

Raudonuose puodeliuose pardavinėjami sezoniniai gėrimai. Prekės ženklas taip pat pradėjo kampaniją socialiniuose tinkluose su grotažyme #RedCups.

Panašu, kad, įmonei pradėjus naudoti šventinius puodelius, šios kavos mylėtojai nudžiugo – socialiniai tinklai jau mirga nuo raudonų puodelių nuotraukų.

My @starbucks #redcup and some colorful leaves! Hope you're all having an amazing Tuesday! ???????????????? #RedCupContest

A photo posted by Lauren | Simply Lauren Rose (@simplylaurenrose) on

I am Disney ready! ????✨????????????????☕️????????❤️ #waltdisneyworld #tooexcitedtodoanythingelse #istillneedtopack #redcupcontest

A photo posted by Disney World Memories???????? (@takeme2disneyworld) on

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų