„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Starbucks“ sustiprino lyderio pozicijas brangiausių restoranų prekės ženklų reitinge

„Starbucks“ septintus metus iš eilės yra brangiausias restoranų prekės ženklas pasaulyje, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ paskelbtas naujasis reitingas.
„Starbucks“
„Starbucks“ / 123RF.com nuotr.

Vien tik per pastaruosius metus šio prekės ženklo vertė išaugo 17 proc. iki 53,4 mlrd. JAV dolerių, ir „Starbucks“ padidino atotrūkį nuo kitos JAV korporacijos – antroje reitingo eilutėje įsitvirtinusios „McDonald's“, kurios prekės ženklas per metus nuvertėjo 7 proc. iki 36,9 mlrd. dolerių.

Trečias reitinge liko KFC tinklas (17,7 mlrd. dolerių), ketvirtas – „Domino's Pizza“ (7,4 mlrd. dolerių).

Penktąją ir šeštąją eilutes ir toliau dalijasi „Subway“ ir „Taco Bell“ (po 7,1 mlrd. dolerių), o septintąją pakilo vienintelis į pirmąjį dešimtuką patenkantis ne JAV prekės ženklas – Kanados „Tim Hortons“ (6,1 mlrd. dolerių).

Toliau naujajame reitinge rikiuojasi „Wendy's“ (6,1 mlrd. dolerių), „Burger King“ (6,0 mlrd. dolerių), „Pizza Hut“ (5,9 mlrd. dolerių).

Didžiausią per metus vertės šuolį pademonstravo sparčiai besiplečiančio JAV užkandinių tinklo „Texas Roadhouse“ prekės ženklas – 56 proc. iki 2,3 mlrd. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“