Geriausias metų pasiūlymas! Prenumerata vos nuo 0,49 Eur/mėn.
Išbandyti

„Starbucks“ sustiprino lyderio pozicijas brangiausių restoranų prekės ženklų reitinge

„Starbucks“ septintus metus iš eilės yra brangiausias restoranų prekės ženklas pasaulyje, rodo tarptautinės tyrimų kompanijos „Brand Finance“ paskelbtas naujasis reitingas.
„Starbucks“
„Starbucks“ / 123RF.com nuotr.

Vien tik per pastaruosius metus šio prekės ženklo vertė išaugo 17 proc. iki 53,4 mlrd. JAV dolerių, ir „Starbucks“ padidino atotrūkį nuo kitos JAV korporacijos – antroje reitingo eilutėje įsitvirtinusios „McDonald's“, kurios prekės ženklas per metus nuvertėjo 7 proc. iki 36,9 mlrd. dolerių.

Trečias reitinge liko KFC tinklas (17,7 mlrd. dolerių), ketvirtas – „Domino's Pizza“ (7,4 mlrd. dolerių).

Penktąją ir šeštąją eilutes ir toliau dalijasi „Subway“ ir „Taco Bell“ (po 7,1 mlrd. dolerių), o septintąją pakilo vienintelis į pirmąjį dešimtuką patenkantis ne JAV prekės ženklas – Kanados „Tim Hortons“ (6,1 mlrd. dolerių).

Toliau naujajame reitinge rikiuojasi „Wendy's“ (6,1 mlrd. dolerių), „Burger King“ (6,0 mlrd. dolerių), „Pizza Hut“ (5,9 mlrd. dolerių).

Didžiausią per metus vertės šuolį pademonstravo sparčiai besiplečiančio JAV užkandinių tinklo „Texas Roadhouse“ prekės ženklas – 56 proc. iki 2,3 mlrd. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trijų s galia – ne tik naujam „aš“, bet ir sveikoms akims!
Reklama
Televiziniai „Oskarai“ – išdalinti, o šiuos „Emmy“ laimėtojus galite pamatyti per TELIA PLAY
Progimnazijos direktorė D. Mažvylienė: darbas su ypatingais vaikais yra atradimai mums visiems
Reklama
Kodėl namui šildyti renkasi šilumos siurblį oras–vanduo: specialisto atsakymas