„Manau, kad jeigu pažvelgsime į 45 metų kompanijos istoriją, tai vienas iš dalykų, kuris mums sekasi, yra tai, jog visada planuojame ilgajam laikotarpiui“, – sakė H.Schultzas.
2021 m. „Starbucks“ Kinijoje planuoja iš viso turėti 5000 kavinių ir parduotuvių. Į antrąją pagal dydį pasaulio ekonomiką bendrovė įžengė prieš septyniolika metų.
„Turime mokyti daugybę kinų, kas yra kava, kavos ritualai, kas yra latė. Taigi, per pirmuosius metus pinigų neuždirbome“, – verslo pradžią Kinijoje prisimena H.Schultzas.
Jo teigimu, dar prieš penkerius metus didžiąją dalį „Starbucks“ lankytojų Kinijoje sudarė čia gyvenantys vakariečiai ir turistai, o dabar daugumą sudaro kinai.
H.Schutzas tikisi, kad pamažu Kinija nukonkuruos JAV tapdama didžiausia bendrovės rinka, tačiau kada, įvardinti negalėjo.
Pastaruoju metu kavos milžinei Kinijoje sekasi neblogai ir tai turėtų kelti pavydą kitoms čia nepavykusioms įsitvirtinti amerikiečių kompanijoms – „Facebook“, „Netflix“ arba iš čia išstumtoms „Uber“ bei „Google“.