„LGC Cargo“ valdyboje nuo liepos pabaigos taip dirba buvęs S.Dailydkos pavaduotojas, „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių vežimo direkcijai vadovavęs Stasys Gudvalis, atleistas 2016-ųjų pabaigoje, taip pat Latvijoje gyvenantis Olafas Vitolas. Tiek S. Dailydka, tiek S.Gudvalis yra ir „LGC Cargo“ akcininkai.
Su S.Dailydka BNS susisiekti nepavyko.
„LGC Cargo“ įsteigė Sergejaus Grečuko valdoma bendrovė „Baltloco“ ir Jungtinėje Karalystėje registruota „LGC Cargo LP“, atstovaujama Belize registruotų įmonių „Actum Holdings“ ir „Actum Management“. Steigimo sutartyje nurodoma, kad abiejų Belizo įmonių vardu veikia Aleksejus Strukovas.
Vienintelis „Baltloco“ akcininkas S.Grečukas iki 2017-ųjų gegužė dirbo bendrovės TMHB (nuo praėjusių metų spalio persivadino į „Railvec“) vadovu. TMHB yra siejama su Rusijos koncerno „Transmashholding“ – portalo 15min duomenimis, per šią įmonę S.Dailydklos vadovaujami „Lietuvos geležinkeliai“ iš Rusijos koncerno įsigydavo lokomotyvų dalis, tam 2012–2013 metais išleidę apie 45 mln. eurų.
Steigimo metu „Baltloco“ įsigijo 90 proc., o „LGC Cargo LP“ – 10 proc. Lietuvos „LGC Cargo“ akcijų. Pastarajai vadovauja Sergejus Gračiovas.
2017-ųjų rugpjūtį vienintele „LGC Cargo“ akcininke tapo „Baltloco“, tačiau šių metų vasarį jos valdomas akcijų paketas jau buvo sumažėjęs iki 34 proc., o po 33 proc. bendrovės akcijų valdė S.Dailydka ir S.Gudvalis. Vėliau per kelis kartus „LGC Cargo“ įstatinis kapitalas buvo padidintas nuo 2,5 tūkst. iki 239,8 tūkst. eurų, o jos akcininkų sąrašą papildė S.Gračiovas ir Latvijos bendrovė „Baltijas tranzita serviss“.
BNS skaičiavimais, šiuo metu „Baltijas tranzita serviss“ valdo 51 proc., „Baltloco“ – 16,5 proc., S.Dailydka ir S.Gudvalis – po 16 proc., o S.Gračiovas – 0,5 proc. „LGC Cargo“ įstatinio kapitalo.