Steigti juridinių asmenų filialus taps paprasčiau – parengti pavyzdiniai nuostatai

Nuo antradienio steigti Lietuvos bei užsienio juridinių asmenų filialus bus lengviau – verslas gali pradėti naudotis Ekonomikos ir inovacijų ministerijos parengtais Juridinio asmens filialo pavyzdiniais nuostatais, rašoma ministerijos pranešime žiniasklaidai.
kompiuteris
kompiuteris / 123RF.com nuotr.

„Šiais pavyzdiniais nuostatais galima naudotis steigiant ne tik Lietuvos, bet ir užsienio bendrovių bei visų kitų teisinių formų juridinių asmenų filialus. Taip siekiame mažinti verslui tenkančią administracinę naštą ir spartinti skaitmeninimo procesus bendrovių teisės srityje. Artimiausiu metu, pritaikius Registrų centro informacines sistemas, bus sudaryta galimybė steigti juridinių asmenų filialus ir elektroniniu būdu“, – sako ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė.

Elektroniniu būdu, naudojant pavyzdines steigimo dokumentų formas, galima steigti uždarąsias akcines bendroves (UAB), mažąsias bendrijas (MB), individualias įmones (IĮ) ir kitų populiariausių teisinių formų juridinius asmenis. Įregistruoti juos elektroniniu būdu galima prisijungus prie valstybės įmonės Registrų centro klientų savitarnos sistemos.

Elektroninio juridinių asmenų, o ypač UAB ir MB, steigimo populiarumas kasmet vis didėja. Šiuo metu beveik 83 proc. UAB ir net 97 proc. MB steigiamos elektroniniu būdu naudojantis pavyzdiniais steigimo dokumentais.

Juridinių asmenų registro duomenimis, šiandien Lietuvoje yra įregistruota 2550 Lietuvos juridinių asmenų filialų ir 709 užsienio juridinių asmenų filialai.

Juridinių asmenų pavyzdinius filialų nuostatus galima rasti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis