Padėjo sunkiu metu
Ji iki šiol pamena prieš penkerius metus bendrovei ypač skaudžiai „sudavusią“ vagystę – tuomet buvo „nuvarytas“ gatvėje stovintis įmonei priklausantis mikroautobusas.
Kadangi autobuso registracijos liudijimas buvo pavogtoje transporto priemonėje, viena draudimo įmonė nutarė įmonei neišmokėti žalos. „Gavome raštą, kuriame parašyta, kad išmoka lygi – 0,00 Lt. Tuomet dar buvo litai“, – prisiminė L.Ramanauskienė.
Transporto priemonėje buvo palikti dokumentai. Jos aiškinimu, tuo metu taisyklės nurodė, kad, jeigu mašinoje yra dokumentai, o automobilis pavagiamas – tai nėra draudiminis įvykis. „Kaip tik taip ir nutiko, kad dokumentai buvo palikti, vairuotojas žadėjo netrukus ateiti ir kažkur važiuoti, o ateina ir žiūri, kad mašinos nėra“, – prisiminė ji.Ji apskritai tvirtino nė nenorinti to įvykio prisiminti – mat jis esą buvo be galo skausmingas: „Todėl nelabai mėgstu apie tai ir kalbėti. Mes buvome labai dar maži, neturėjome pinigų, buvo ne sezono metas. Čiut gyvenom. Netekom didžiulių lėšų ir dar automobilis buvo lizinginis...“ Anot moters, tas juodas periodas kaip reikiant sudrebino įmonės pamatus.
Iki šiol pamena prieš penkerius metus bendrovei ypač skaudžiai „sudavusią“ vagystę.
Šį klausimą išspręsti, anot moters, padėjo brokeris: „Jam geranoriškai tarpininkaujant atgavome tuo metu 35 tūkst. Lt iš draudimo bendrovės. Tai sudarė 50 proc. žalos. Tai buvo didelė parama mūsų įmonei nelaimės atveju“, – teigė įmonės darbuotoja.
Jos teigimu, į brokerį kreipdamasi įmonė „gauna geresnę kainą draustis, be to, kritiniais momentais visuomet padeda“. „Iki šiol esame dėkingi mūsų brokeriams už suteiktą didelę pagalbą. To nepamiršime“, – patikino ji.
Išsamios žinios
Jau daugiau nei 13 metų su brokeriais dirbančios spausdintuvų, kopijavimo aparatų diagnostika ir remontu užsiimančios įmonės „Citora“ vadovė Lilija Mižinienė tikino, kad brokerių darbas suteikia jų įmonei stabilumo ir prisideda prie sėkmingo įmonės finansinės rizikos valdymo. Paprašyta įvardinti, kodėl naudojasi būtent brokerio ir net daugiau nei dešimtmetį to paties, paslaugomis, direktorė pirmiausia įvardijo išsamias žinias ir konsultacijas.
„Padeda rasti tik mūsų poreikius atitinkantį sprendimą, įvertinant draudžiamas rizikas, sąlygas ir įmokų dydžius. Gauname išsamią konsultaciją apie tai, kas tikrai mums naudinga ir būtina apdrausti, kokios rizikos mums nereikalingos ir kaip galėtume sutaupyti sąnaudas“, – komentavo įmonės „Citora“ vadovė.
Taip pat, L.Mižinienė atkreipė dėmesį į dar vieną svarbų dalyką – dirbant su brokeriais, įmonei nereikia samdyti atskirto žmogus, kuris būtų atsakingas už šiuos klausimus. „Mums nereikia papildomo žmogaus, kuris rūpintųsi draudimo sutarčių pabaigomis, gaištų laiką ieškodamas optimaliausių sprendimų, gilindamasis į draudimo produktų privalumus, skirtumus, žalų reguliavimo procesus ir realią situacija draudimo rinkoje. Mums nereikia rūpintis, kur, kas ir kaip apdrausta.
Mums nereikia papildomo žmogaus, kuris rūpintųsi draudimo sutarčių pabaigomis, gaištų laiką ieškodamas optimaliausių sprendimų.
Besibaigiant draudimo poliso galiojimui, mes visada sulaukiame skambučio ir priminimo, kad artėja laikas pratęsti draudimą. Tai taupo mūsų laiko sąnaudas. Atsiradus poreikiui, mes visada galime kreiptis į savo brokerį, kuris turi visą informaciją, ir visada žinome, kad mums pasiūlytas pats geriausias variantas. Pakanka žinoti vieną telefono numerį“, – „Citora“ direktorė.
Galiausiai L.Mižinienė pasakojo, kad iš brokerės yra sulaukusi pagalbos ir „realiu laiku“. Brokerė atvyko įvykio vietą, padėjo išsiaiškinti situaciją ir užpildyti eismo įvykio deklaraciją. „Citora“ vadovė tikino, kad bendradarbiaudama su brokeriais tiesiog jaučiasi saugiai – žino, kad draudimas parinktas pagal jų poreikius, o kai reikės – bus sulaukta pagalbos.