„Negaliu kalbėti “Chevron„ vardu. Tačiau, vertinant apibendrintai, verslininkams nepatinka nežinomybė. Verslininkas turi žinoti, kiek kainuos investicinis projektas, kokios bus žaidimo taisyklės, iš dalies jis nori žinoti, kokių turi galimybių, kad galėtų nuspręsti, kaip finansuoti tas galimybes“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė C.Pasky.
Pasak jos, vertinant „Chevron“ atvejį, jie negalėjo viso to padaryti.
„Taigi, nepriklausomai nuo bendrovės dydžio, sprendimas investuoti turi būti gerai pasvertas. Kai investuotojas susiduria su per daug nežinomųjų, jis tiesiog negali judėti į priekį. Manau, Vyriausybė per vėlai suprato, kad šiam projektui reikėjo užtikrinti aiškias ir nekeičiamas sąlygas, o tai nebuvo padaryta“, – sakė „Strategic Staffing Solutions“ prezidentė.