Strateginę plėtrą „SBA Urban“ vykdys per specializuotas bendroves

SBA grupės nekilnojamojo turto (NT) plėtotoja „SBA Urban“ strateginėms plėtros kryptims įgyvendinti įsteigė atskiras įmones. Keičiant SBA NT verslo struktūrą siekiama stiprinti koncentraciją į esminius strateginius projektus, telkiant kompetencijas kryptyse, kurios turi potencialą augti globaliu mastu. Kartu pokyčiais siekiama labiau įgalinti komandas, plėsti motyvacinių priemonių paketą, rašoma SBA pranešime žiniasklaidai.
SBA Grupė
SBA Grupė / SBA nuotr.
Temos: 2 Verslas SBA

Naujas etapas

„Pasiekėme reikšmingą veiklos etapą – turimose teritorijose Lietuvoje ir už jos ribų galėtume išvystyti beveik 350 000 kvadratinių metrų ploto NT projektų. Įvertinus dabartinį geopolitinį ir ekonominį kontekstą didesnė dalis plėtros bus įgyvendinta ateityje, tačiau pirmieji strateginiai projektai jau įgavę pagreitį. Matydami didžiulį šių krypčių potencialą ir siekdami kuo geriau jį išnaudoti kuriame autonomiškus vienetus, kuriuose sutelksime stiprias komandas ir specifines kompetencijas. Kartu plečiame atsakomybes ir dar labiau įtvirtiname šeimininkiškumo jausmą, kad strateginę plėtrą įgyvendintume maksimaliai efektyviai“, – teigia „SBA Urban“ valdybos pirmininkas Lionginas Šepetys.

Pasak jo, vykdant strateginius projektus bus siekiama ne kuo didesnio išvystyto ploto, bet kurti ilgalaikę vertę per projektų integralumą ir perspektyvų jų verslo modelį. Visų strateginių krypčių jungiamieji bruožai – tvarumas, architektūrinė estetika ir inovatyvūs sprendimai, o naujai įsteigtoms įmonėms keliamas tikslas, kad jų vykdomi konceptualūs projektai turėtų plėtros potencialą globaliu mastu.

Perspektyvios kryptys

Pagal išgrynintas strategines kryptis veiks trys antrinės „SBA Urban“ bendrovės: „Urban HUB“, „Urban LIVE“ ir „Urban WIND“.

Bendrovė „Urban HUB“ bus atsakinga už naujos koncepcijos el. prekybos miestelių strateginę kryptį, kurios ašis – prekybos, logistikos ir biurų sinergija. Pirmasis toks „Urban HUB“ miestelis pradės kilti prie Kauno, 12,5 ha teritorijoje, šalia intensyviausios šalyje magistralės Vilnius-Klaipėda. Lygiagrečiai vystomas „Urban HUB“ šalia Ukmergės g., prie pat Vilniaus perspektyviame 4,3 ha sklype. „Urban HUB“ direktoriaus pareigos patikėtos Giedriui Muliuoliui, iki šiol ėjusiam „SBA Urban“ vadovo pareigas.

„Urban LIVE“ rūpinsis mišrios paskirties didelių plotų vystymu. Tai bus „miestai miestuose“ – architektūriškai ir funkciškai integralios teritorijos, kuriose patogios ir kokybiškos gyvenamosios erdvės organiškai susilies su inovatyviais biurais. Bendrovė toliau plėtos „Nemunaičių“ rajoną Kaune šalia Nemuno salos. Jos komanda bus atsakinga ir už didelės bei perspektyvios 7,3 ha teritorijos Rygoje,Lielirbės gatvėje vystymą.

„Urban WIND“ vystys unikalius vėjo miestelius gamtos apsuptyje – poilsio, gyvenimo ir vėjo sporto oazes.

„SBA Urban“ veiks kaip patronuojanti valdymo įmonė, kurioje sutelktos centralizuotos finansų, investicijų valdymo, plėtros funkcijos. Jai vadovauja „SBA Urban“ valdybos pirmininkas L.Šepetys. Išgryninus SBA NT verslo komandų atsakomybes už strateginius projektus, bus atverta galimybė plėsti skatinimą už pasiektą rezultatą, į motyvacinių priemonių paketą įtraukiant akcijų opcionus.

SBA grupės NT sektoriaus bendrovė „SBA Urban“ Kaune plėtoja verslo centrą BLC, šalia SBA atnaujintos Vienybės aikštės, Vilniuje bendrovė valdo verslo slėnį „Green Hall“. Šiuo metu „SBA Urban“ plėtoja gyvenamųjų namų kvartalą „Nemunaičiai“ ant Nemuno kranto Kaune. Rygoje, Lielirbės gatvėje planuojamas mišrios paskirties miestelis. Bendrovei priklausanti statybų valdymo įmonė „Notus Developers“ vysto pramoninius objektus – „Inno Line“ gamyklą SBA industrinių inovacijų slėnyje šalia Klaipėdos bei naują „Kauno baldų“ fabriką, taip pat verslo centrą „Verde“ Rygoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis