„Ryanair“ pilotai streikavo jau aštuoniose šalyse, bet visų akys nukreiptos į Airiją – jos pilotų profesinė sąjunga laikoma pagrindine. Ji pirmoji pareikalavo, kad pigių skrydžių bendrovė pripažintų teisę jungtis į profsąjungas ir pirmoji deklaravo siekianti geresnių sąlygų: didesnių atlyginimų, pilotų hierarchijos pripažinimo ir patogesnių sąlygų, jei pilotui tenka persikelti dirbti iš „Ryanair“ bazės kitame oro uoste.
Bendrovės vadovas perspėjo, kad tokie reikalavimai gali pakirsti pačią pigių skrydžių idėją, kuri ir padarė „Ryanair“ dominuojančia Europos rinkoje. Tačiau prieš savaitę ji pasiūlė patyrusį tarpininką, ir profsąjunga sutiko – tiesa, jau buvo per vėlu atšaukti praėjusio penktadienio streiką, kai teko atšaukti 400 reisų ir neišskrido 67 tūkst. keleivių. Maždaug šimtas iš 350 Airijos pilotų dalyvavo streike.
Nors net ir per penktadienio streikus 85 procentai reisų įvyko, skaudžiausiai atsiliepė pilotų akcija Vokietijoje – ten lėktuvai nepakilo 250 kartų ir 42 tūkst. keleivių turėjo arba keisti planus, arba tenkintis kompensacijomis.
Bet ir šios šalies pilotų profsąjunga sako, kad kol kas streikų daugiau neplanuoja ir lauks, kuo baigsis derybos Dubline. Gali būti, kad tarpininkas pasiūlys, kol vyksta derybos, streikus apskritai nutraukti, o bendrovei – atsisakyti grasinimų perkelti daugiau kaip 300 darbo vietų iš Airijos į Lenkiją, kur darbo jėga pigesnė, o paklausa auga sparčiai.