Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

​Su „Apple Watch“ kompanija žengia į mados verslą

„Google“ investuoja į savaeigius automobilius, „Amazon“ bando pristatyti siuntinius radijo bangomis valdomais lėktuvais, „Facebook“ žaidžia su virtualia realybe. Tuo metu „Apple“ investuoja į madą. Būtent taip naujo įmonės produkto „Apple Watch“ pristatymą vadina „Financial Times“.
išmanusis laikrodis „Apple Watch“
išmanusis laikrodis „Apple Watch“ / „Scanpix“ nuotr.

Po metų spekuliacijos antradienį „Apple“ generalinis direktorius Timas Cookas pristatė „Apple Watch“. Renginyje lankėsi ir daug neįprastų svečių – „Vogue“ redaktoriai ir kiti mados žurnalistai. Akivaizdu, kad kompanijai naujas produktas svarbus ne tik dėl technologijos.

„Tai labai funkcionalus daiktas. Be to, neįtikėtinai gražus“, – sakė T.Cookas.

„Apple Watch“ kaina sieks nuo 349 dolerių. Prekyba prasidės kitų metų pradžioje. Kaina yra didesnė už bet kurių analitikų prognozes. Dar daugiau paklos tie, kurie norės įsigyti paauksuotą „Apple Watch“ su odiniu dirželiu. Kaina gali sumažinti naujo produkto populiarumą.

Pažiūrėję į „Apple Watch“, „Citi“ analitikai prognozuoja, kad pirmaisiais metais kompanijai pavyks parduoti 14 mln. laikrodžių, antraisiais – 15 mln. Prognozės lemia spėjimus dėl „Samsung“ – įmonė greičiausiai parduos apie 4 mln. laikrodžių ir fitneso apyrankių šiemet. Dėl „Apple Watch“ kompanija gaus papildomai 12 mlrd. dolerių pajamų per dvejus metus, tačiau tai tesudarys 3 proc. metinių įmonės pardavimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos