„Subway“ pranešė svarstantis galimą sumuštinių verslo pardavimą

Amerikiečių greitojo maitinimo restoranų tinklas „Subway“ antradienį pranešė svarstantis galimą sumuštinių verslo pardavimą.
„Subway“ „Oze“
„Subway“ „Oze“ / „Subway“ nuotr.

„Subway“, kurio būstinė yra JAV Konektikuto valstijoje, nuo pat įkūrimo 1965 metų išliko privačiose rankose.

Dabar tai yra vienas didžiausių greitojo maisto tinklų pasaulyje, turintis 37 tūkst. prekyviečių daugiau nei 100 šalių.

Savo svetainėje paskelbtame pareiškime „Subway“ teigė, jog nėra nustatytas pardavimo grafikas ar net garantijų, kad pardavimas tikrai įvyks.

Bendrovę konsultuoja „J.P.Morgan“, kuriam ir pavesta atlikti pardavimo galimybių tyrimo procesą.

„Subway“ pastaraisiais metais prarado dalį rinkos dėl sparčiai augančių konkurentų, tokių kaip „Panera“ ir „Firehouse Subs“, kurie siūlo įvairesnį meniu ir naujesnes parduotuves.

Reaguodamas į tai, tinklas 2017 metais pradėjo prekyviečių modernizavimo programą.

2021 metais buvo atnaujintas meniu ir pakoreguoti ingredientai, o pernai tinklas pristatė virėjų sukurtų sumuštinių liniją.

„Subway“ teigė, kad 2022-ieji buvo rekordiniai metai prekių ženklui, kuris paskelbė jau aštuntą iš eilės esamų prekyviečių rezultatų augimo ketvirtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis