„Uber“ vairuotoju gali tapti bet kuris vairuotojas, turintis tvarkingą automobilį ir ne trumpesnę nei dvejų metų vairavimo patirtį. „Uber“ tikrina ir kandidato į partnerius-vairuotojus baustumą, praeityje įvykdytus kelių eismo taisyklių pažeidimus, reikalauja įkelti visus reikiamus vairuojamo automobilio dokumentus. Dažnai tai tampa papildomo uždarbio šaltiniu.
„Uber“ besinaudojantys žmonės sako, kad paslauga patogu naudotis, nes nereikia grynųjų, o tereikia atsisiųsti mobiliąją programėlę ir joje užregistruoti savo mokėjimo kortelę. Tačiau šia pavėžėjimo paslauga piktinasi taksi vairuotojai, sakydami, kad taip suteikiamos nevienodos konkurencinės sąlygos.
Anot jų, „Uber“ ir kitų platformų vairuotojams nereikia du kartus per metus atlikti automobilio techninės apžiūros, pirkti tris kartus brangesnio draudimo. Dėl to pavežėjimas gali kainuoti pigiau.
Panašiai piktinasi taksistai visame pasaulyje. Šią savaitę „Uber“ uždrausta teikti paslaugas Izraelyje. Kompanija taip pat yra praradusi licenciją dirbti Londone, jos veikla sustabdyta Paryžiuje ir Briuselyje. Tiesa, kompaniją atstovaujanti viešųjų ryšių bendrovė tikina, kad „Uber“ Paryžiuje ir Briuselyje veikia. Pavyzdžiui, Paryžiuje esą veikia skirtingos „Uber“ paslaugų rūšys, tokios kaip „uberGREEN“, kurią išsikvietus atvyksta elektrinis arba hibridinis automobilis.