Reaguojant į situaciją, pirmadienį paskyra buvo užblokuota. Bendrovė „Lidl Lietuva“ ėmėsi veiksmų, kad užkirstų kelią analogiškiems atvejams ateityje.
„Informuojame, kad „Lidl Lietuva“ kol kas neturi oficialaus puslapio „Facebook“ ir artimiausiu metu aktyvios veiklos socialiniuose tinkluose neplanuoja, – teigia „Lidl Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių departamento vadovė Agnė Gaižauskienė. – Džiaugiamės, kad virtualioje erdvėje „Lidl“ sulaukia didelio dėmesio, tačiau dedame pastangas, kad žmonės nebūtų apgaudinėjami.“
Atstovės teigimu, sukūrus oficialų „Lidl Lietuva“ puslapį „Facebook“ tinkle naujiena bus paskelbta žiniasklaidoje ir įmonės svetainėje.
Konkreti „Lidl“ parduotuvių atidarymo Lietuvoje data nėra skelbiama.
Šiuo metu tebevyksta kelių „Lidl“ parduotuvių įvairiuose Lietuvos miestuose statybos bei jų vadovaujančių darbuotojų atranka. Vėliau bus formuojami parduotuvių kolektyvai.