Sukluskite „Ačiū“, „Rimi“ ir „Iki“ kortelių turėtojai: kad neprarastumėte sukauptų pinigų, turite tai žinoti

Gyventojai, turintys prekybos tinklų „Maxima“, „Iki“, „Rimi“ lojalumo korteles, apsipirkinėdami jose kaupia pinigus arba taškus. Vis dėlto pirkėjams reikėtų suskubti juos išnaudoti, nes laiku to nepadarius, pinigai ir taškai gali būti anuliuoti.
Nuolaidų kortelės
Nuolaidų kortelės / 15min koliažas

Dažnas spėja tai padaryti laiku. Vis dėlto prekybos tinklų atstovai perspėja, kad turintiems lojalumo korteles reikėtų suskubti panaudoti sukauptus pinigus ar taškus. Tad svarbu žinoti, iki kada jie galioja.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lojalumo kortelės
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lojalumo kortelės

„Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė teigė, kad šiuo metu „Rimi“ turi beveik 1 mln. lojalumo programos dalyvių.

„Tarp „Mano Rimi“ lojalumo programos pagrindinių privalumų yra tai, kad kiekvieną savaitę daug akcijų yra taikomos tik su „Mano Rimi“ kortele ar „Rimi“ programėle. 1 proc. nuo pirkinių sumos grįžta į „Mano Rimi“ kortelę. Sukauptus „Mano Rimi“ pinigus galima panaudoti, apmokant iki 99 proc. kito pirkimo sumos, arba aukojant organizacijai „Gelbėkit vaikus“, – komentavo E.Krasauskienė.

Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./„Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė.
Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./„Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė Eglė Krasauskienė.

„Iki“ komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė sakė, kad „Iki“ lojalumo programoje dalyvauja didžioji dalis Lietuvos gyventojų. Štai vasarą vien „Iki“ mobiliąją aplikaciją atsisiuntusių vartotojų skaičius šiais metais perkopė milijoną.

„Iki“ lojalumo programa galima pasinaudoti ir su fizine kortele.

„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė 15min teigė, kad „Ačiū“ lojalumo kortele naudojasi daugiau nei 1,9 mln. klientų.

„Maxima“ nuotr./„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė
„Maxima“ nuotr./„Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė

Anot jos, viena esminių lojalumo kortelės „Ačiū“ naudų – lojalumo taškų, taip vadinamų „Maximos“ pinigų, grąža.

„Kiekvieno apsipirkimo metu naudojant „Ačiū“ kortelę sukaupiamas 1 proc. nuo pirkinių sumos. Dar daugiau – net 5 proc. – kaupiami visą mėnesį nuo įkurtuvių apsiperkant naujai atidarytose ar atnaujintose prekybos tinklo parduotuvėse“, – nurodė ji.

Perspėjo, kad pinigai anuliuosis

I.Trakimaitė-Šeškuvienė teigė, kad kiekvieną mėnesį „Ačiū“ kortelės turėtojams pervedama apie 1,8 mln. eurų „Maximos“ pinigų.

„Pastebime, kad dalis mūsų pirkėjų sukauptus lojalumo taškus išnaudoja dar iki metų galo, apsipirkdami šventėms, o kita dalis klientų taip pat nelaukia paskutinių dienų, kol dar galima jais pasinaudoti. Sukauptus „Maximos“ pinigus verta išleisti iki vasario 28 dienos, nes kitu atveju, per 2024 metus kaupti pinigai anuliuosis ir bus pradėti kaupti iš naujo“, – perspėjo ji.

Pasitikrinti, koks yra einamuoju periodu sukauptas lojalumo taškų likutis, galima apsipirkimo kvite.

„Taip pat šią informaciją gali suteikti ir kasininkas, pasitikrinti galima ir asmeninėje „Ačiū“ paskyroje bei mobiliojoje „Maximos“ programėlėje, kurioje pateikiamos ir kitos nuolaidos bei įvairūs pasiūlymai“, – pridūrė I.Trakimaitė-Šeškuvienė.

G.Kitovė informavo, kad „Iki“ lojalumo kortelėje kaupiami taškai galioja iki metų galo, tad šis mėnesis yra paskutinis, kada galima juos iškeisti į nuolaidas arba prizus.

Pasak E.Krasauskienės, „Mano Rimi“ pinigai galioja vienerius metus nuo tada, kai jie buvo sukaupti, tad ar pinigus uždirbote sausį, ar liepą, turite vienodai laiko jiems panaudoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis